اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی زبانشناس

آموزش زبان انگلیسی می‌تواند سریع، ساده، ولی در عین حال کارآمد باشد.

undefined

نرم افزار زبانشناس چیست؟

زبانشناس یک نرم افزار آموزش زبان انگلیسی است که به شما کمک می‌کند یکبار برای همیشه زبان انگلیسی را به کمک روشی جذاب و هیجان‌انگیز یاد بگیرید.

ویژگی‌های زبانشناس

anywhere.svg

هر جا که دوست داری

با استفاده از اپلیکیشن‌های اندروید، آیفون، و وب زبانشناس در هر زمان و مکانی بدون دغدغه زبان انگلیسی یاد میگیری. همین الان نصبش کن و ببین چرا بقیه عاشق زبانشناس شدن.

heart_large_red.svg

با علایقت زبان انگلیسی رو یاد بگیر

به کمک اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی زبانشناس می‌توانید علایقتان را وارد زبان انگلیسی کنید و انگلیسی را از طریق منابع متنوع و جذابی مثل کتاب، فیلم، انیمیشن، آهنگ، پادکست و… یاد بگیرید.

moch.svg

مچ زبان انگلیسی رو بخوابون

برنامه یادگیری زبان انگلیسی زبانشناس از روشی به نام زنجیره استفاده می‌کند که به کمک آن روزهایی را که به صورت مداوم به یادگیری زبان انگلیسی می‌پردازید را محاسبه می‌کند تا انگیزه شما در یادگیری زبان انگلیسی بالا بماند. اگر احیانا مطالعه زبان انگلیسی را فراموش کنید، زبانشناس به شما یادآوری می‌کند تا زنجیره‌تان را از دست ندهید.

num1.svg

به جای ده‌ برنامه، فقط زبانشناس رو نصب کن!

زبانشناس هر آن چه که برای یادگیری زبان انگلیسی نیاز دارید را برای شما فراهم کرده است. دیگر نیازی به یک اپلیکیشن جداگانه برای لایتنر و دیکشنری نخواهید داشت. ممکن است که بخواهید در آزمون آیلتس یا تافل شرکت کنید، یا ممکن است که بخواهید به یک کشور انگلیسی زبان مهاجرت کنید. مهم نیست که زبان انگلیسی را با چه هدفی می‌خواهید یاد بگیرید، زبانشناس همیشه در کنارتان است و منابعی برای کمک به شما دارد.

aim.svg

زبانشناس دقیقا می‌دونه تو چی میخوای!

زبانشناس چالش‌های یادگیری زبان انگلیسی کاربران ایرانی را می‌شناسد و این نرم‌افزار را برای کاربران ایرانی کاملا بومی‌سازی کرده است. به طور مثال تمام فیلم‌ها و انیمیشن‌های داخل اپلیکیشن دارای زیرنویس فارسی و انگلیسی همزمان هستند.

ویژگی‌های یک نرم افزار مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی

    آموزش زبان انگلیسی باید جذاب باشد

    یکی از مشکلات اساسی آموزش زبان انگلیسی به روش مرسوم، کسل‌کننده بودن محتوای آموزشی است. کتاب‌های درسی، کتاب‌های قطور گرامر و حفظ کردن لغت، همه‌ی این‌ها واقعاً کسل‌کننده است. از سوی دیگر تمرین‌های زیاد درسی و امتحان، استرس فراوانی را برای زبان‌آموز ایجاد می‌کند. در این شرایط، بسیار طبیعی است که خیلی‌ها زبان انگلیسی را یاد نگیرند. اکنون تصور کنید که محتوای آموزشی جذاب و روش آموزشی بدون هیچ فشاری باشد، یادگیری شما در این شرایط چندین برابر کارسازتر از پیش می‌شود.

    Group-70.png

    آموزش زبان انگلیسی تنها یک راز دارد

    یادگیری و کسب مهارت در زبان انگلیسی مانند ریاضی و دیگر دانش‌ها نیست. بلکه بیشتر مانند مهارت یافتن در یک ورزش است. فرض کنید می‌خواهید فوتبالیست شوید. آیا برای اینکه یاد بگیرید با چه زاویه‌ای به توپ ضربه بزنید، به کلاس فوتبال می‌روید؟ معلوم است که خیر. زبان انگلیسی را نیز به همین روش، یعنی با درگیری بسیار با محتوای انگلیسی یاد می‌گیرید. سریعترین روش یادگیری زبان انگلیسی، خواندن و شنیدن مطالب جذاب و پرمعنی است. هرچه بیشتر این کار را انجام دهید بهتر یاد می‌گیرید.

    Group-71.png

    انگیزه و کارآمدی، کلید موفقیت در زبان انگلیسی

    انگیزه و کارآمدی، کلید موفقیت در یادگیری زبان انگلیسی است. انگیزه‌ی شما با دیدن روزانه‌ی پیشرفت خود در زبان انگلیسی بالا می‌ماند. بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی روشی است که دربرگیرنده محتوایی جذاب و پر معنی باشد. ترکیب این دو در یک سیستم نرم‌افزاری ، که همه‌جا در دسترس شماست، و دارای منابعی است که یادگیری شمارا در بالاترین سطح قرار می‌دهد، باعث می‌شود که مهارت‌های زبان انگلیسی شما به‌صورت تصاعدی تقویت شود. این یعنی سریعترین روش یادگیری زبان انگلیسی.

    Group-64.png

چرا عاشق زبانشناس می‌شی

streak.svg

موثر و کارامد

مطالب متنوع و امکانات اپلیکیشن باعث میشود درک مطلب، لیسنینگ و مکالمه شما به نحو مطلوبی ارتقا پیدا کند.

Group-84.png

استراتژی‌های یادگیری

استراتژی‌های یادگیری زبانشناس کاملا کاربردی طراحی شده است. آنها را روی درس‌هایی پیاده‌سازی کن که نه خیلی ساده و نه خیلی سخت باشند.

Group-81.png

روند پیشرفت

زبانشناس عملکرد شما را در یادگیری زبان انگلیسی بررسی می‌کند و در نمودارهای مختلف نشان می‌دهد. سعی کن که روند پیشرفت ثابتی داشته باشی.

crown.svg

با انگیزه بمان

ما سعی میکنیم که زبان انگلیسی به یک عادت روزانه مفرح برای شما تبدیل شود. پیغام های انگیزشی زبانشناس را از دست نده.

همکاران زبانشناس چه می‌گویند؟

  • خیلی‌ها برای آموزش زبان انگلیسی بهای فراوانی می‌دهند. از هزینه‌های مالی برای رفتن به آموزشگاه‌ها و خرید کتاب گرفته تا تلف شدن زمان برای رسیدن به کلاس‌های آموزش زبان در ترافیک آشفته‌ی شهرها. ولی اکثر زبان‌آموزان پس از سال‌ها دست‌وپنجه نرم کردن با زبان انگلیسی دست آورد دلخواه را تجربه نمی‌کنند. باور ما بر این است که این موضوع به خاطر پافشاری بیش‌ازحد بر روش‌های قدیمی آموزش زبان انگلیسی است.

  • منابع کسل کننده، روش های آموزشی غیر موثر، و کمبود وقت برای شرکت در کلاس های آموزشی، از جمله مسائلی هستند که علاقه مندان به زبان انگلیسی با آن مواجه اند. زبانشناس یک روش جدید و پر معنی برای کسانی است که عاشق یاد گرفتن، عاشق خندیدن، و علاقه مند به داشتن نگاهی متفاوت به دنیای پیرامون خود هستند.ما محتوایی آماده کرده‌ایم که زبان‌آموز را به رشد و تعالی، داشتن زندگی بهتر و کاملتر، و داشتن نگاهی متفاوت و جدید به دنیا تشویق کند.

  • یادگیری انگلیسی برای من همیشه یادآور خواندن کتاب‌های قطور و حوصله‌سر بر بود. هیچ جذابیتی در آن برای من وجود نداشت. این سبک از یادگیری با محبوس شدن در اتاق سه در چهار و خواندن کتاب‌های گرامری، چیزی مثل یک کابوس بود. درست مثل یک دانش‌آموزی که از روی اجبار، یک درس را برای کنکور می‌خواند. اما حال زبانشناس این مشکل بزرگ را حل کرده است و زبان‌آموزان می‌توانند با علایق خود انگلیسی را یاد بگیرند. ما همه چیز را برای یک مسیر جذاب و لذت‌بخش آماده کرده‌ایم.

  • صداقت مهم‌ترین پایه و اساس در ساخت اپلیکیشن زبانشناس است. شاید به همین دلیل هست که در سال‌های اخیر توانسته‌ایم جزو بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی در کشور باشیم. ما در اپلیکیشن زبانشناس هیچ قول غیر منطقی و رویایی به کاربران نمی‌دهیم و آن‌ها را با واقعیت یادگیری انگلیسی روبه‌رو می‌کنیم. اگر از من بپرسید که چرا زبانشناس؟ بهتان خواهم گفت که تا زبانشناس را نصب نکنید، نخواهید فهمید که یادگیری انگلیسی یعنی چه!

کاربران زبانشناس چه میگویند؟

  • متددها و اپلیکشن های زیادی رو دنبال کردم اما زبانشناس درعین راحتی بسیارفنی وعلمی ازبهترین متدد های روز دنیا استفاده کرده و نکته ی جالب ترش اینه که یه تیم پشتیبان کاردرست و باانگیزه پشتشه it’s really amazing

  • افتخار میکنم همچین عزیزانی در کشورم هستد و با علم و قدرت و ابتکار و خلاقیت تلاش میکنند و اجازه میدن بقیه به راحتی بتونن باهاشون شریک بشن. همینطور شرایطی رو فراهم کردند تا کاربران از تجربیات هم و از اساتید بتونن استفاده کنن.

  • بسیار بسیار عالیه، من با اینکه کتاب های متعدد زبان خونده بودم، واقعا در صحبت اعتماد به نفس نداشتم که با این متد مشکلم حل شد

  • خیلی اپ خفنی بود من واقعا حال کردم 5 سال میرفتم کانون زبان ولی اونقدر که باید سرعت نداشتم تو یادگیری….. ولی این اپ داستان های زیاد و جذابی داره پیشنهاد میکنم حتما نصب و استفاده کنید 🤘

  • این اپلیکیشن واقعا به یادگیری زبان کمک می‌کنه وتکرار مطالب که قبلا خسته کننده بود را شیرین کرده وبدون حفظ کردن بخاطر سپرده میشه .جعبه لاینتر در سبک جدید و ترجمه لغات ویاد آوری هر لغت در جمله خیلی عالی ست از زحمات کسانیکه باهوش خود این اپ را ساختن تشکر.

  • بعد از 2 سال نیم تلاش ، من خیییلی گشتم دنبال یک منبعی که بتونم واقعا از همیشه جدی تر زبان رو یک بار برای همیشه تمام کنم که واقعا توی استفاده من تو این 1 هفته بی نظیر بوده … بهش شک نکن … قول بهت میدم موفق میشی و منم میشم انشالله