بهترین روش یادگیری و آموزش زبان انگلیسی

ما پی برده‌ایم که چه روشی برای آموزش زبان انگلیسی کاربردی است، و مهم‌تر از آن، چه روشی غیر کاربردی است.

undefined
  • interesting.jpg

    با علایقت زبان رو یاد بگیر

  • your-own-teacher.jpg

    خودت معلم زبان خودت باش

  • progress.jpg

    پیشرفت خودت رو ببین

  • interesting.jpg

    با علایقت زبان رو یاد بگیر

    your-own-teacher.jpg

    خودت معلم زبان خودت باش

    progress.jpg

    پیشرفت خودت رو ببین

    متد آموزشی جذاب به سبک زبانشناس

    vocab.svg

    دایره لغاتت رو سریع افزایش بده

    یادگیری لغات با استفاده از مطالبی که بهشون علاقه داری بسیار موثرتر از حفظ کردن طوطی وار لغات است. هزاران لغت جدید رو میتونی بدون خستگی یاد بگیری. روش SRS ای که در زبانشناس پیاده سازی شده لغات رو به موقع براتون یادآوری میکنه طوری که در حافظه بلند‌مدتتون جا بگیره.

    personalized-education.svg

    درک‌ مطلب و اعتماد‌ به‌ نفست رو برسون به سقف

    وقتی ذهنت رو با مطالب جذاب انگلیسی عادت بدی، رفته رفته احساس می‌کنی که درک مطلبت داره افزایش پیدا میکنه. و با افزایش درک مطلب هم اعتماد به نفست بالا میره و در هنگام استفاده از زبان انگلیسی احساس راحتی می‌کنی.

    img-graduation-cap.svg

    تا رسیدن به موفقیت به مسیرت متعهد باش

    افرادی که به زنجیره‌ی یادگیریشون تعهد داشته باشند، ۸۰ درصد احتمال موفقیتشون بیشتر از دیگران است. با زبانشناس سبک یادگیریت متناسب با سبک زندگیت میشه. آهسته پیش برو اما پیوسته باش.

    چرا باید اپلیکیشن زبانشناس رو نصب‌ کنید؟

    guide.svg

    هواتو داریم!

    هم بهت کلی آمار می‌دیم که بدونی چقدر پیشرفت کردی، هم برات هدف تعیین کردیم و پیام‌های انگیزشی می‌فرستیم که تو مسیر بمونی! هر موقع هم کمک نیاز داشتی، یکی هست که همیشه کنارته و می‌تونی ازش کمک بگیری!

    icon_bulb.svg

    هوشمندانه یاد بگیر!

    زبان انگلیسی درس ریاضی نیست که با حفظ کردن چند فرمول بتونی به نتیجه برسی! با کمک روش زبانشناس، گرامر رو ناخودآگاه یاد می‌گیری. بدون این که حتی یک خط قائده رو حفظ کنی!

    heart_large_red.svg

    علایقت رو گلچین کن!

    تو زبانشناس هر نوع منبعی برای هر نوع سلیقه‌ای وجود داره! با هر منبعی که راحتی و بهش علاقه داری زبان انگلیسی رو یاد بگیر. دیگه دوره‌ی حفظ کردن کتاب‌های قطور تموم شده!

    خودت رو غرق در یادگیری زبان کن

    منابع و امکانات متنوع داخل اپلیکیشن زبانشناس باعث میشه که یادگیری زبان انگلیسی رو به یک عادت لذت‌بخش روزانه تبدیل کنی.

    زبانشناس چطوری کار میکنه؟

    vocab_fce6474dc8.svg

    مطالبی که علاقه‌مندی رو بخون و گوش بده

    خوندن و شنیدن دروازه‌های ورودی ذهن تو هستن

    icon_scholar_words_learned.svg

    لغات و عبارات رو هایلایت کن تا یاد بگیری

    هایلایت‌هایی که انجام میدی همه جا بهت نشون داده میشه

    icon_stats.svg

    پیشرفتت رو ببین تا اعتماد‌ به‌ نفست بالا بره

    زبانشناس تمام فعالیت‌هات رو ثبت می‌کنه

    anywhere2.svg

    در هر زمان و مکانی از مسیر یادگیریت لذت ببر

    دیگه محدود به کلاس زبان نیستی

    icon_family_and_friends.svg
    ۲۰۰ هزار
    کاربر فعال
    xp_bolt_red.svg
    امتیاز ۴.۶
    icon_school.svg
    هزاران
    منبع آموزشی

    دیگه وقتشه که بهونه‌هاتو کنار بذاری

    نداشتن وقت، کمبود انگیزه، و کسل کننده بودن یادگیری زبان، همه‌ی این بهانه‌ها فقط توی ذهنته. این بهانه‌ها رو بذار کنار و یکبار برای همیشه یادگیری زبان رو به سرانجام برسون!

    داستان کاربران موفق زبانشناس

      از زبانشناس تا تولید محتوا در یوتیوب

      سال ۹۵ با زبانشناس آشنا شدم و صرفا جهت این که کلاس نرم، شروع به کار با اپلیکیشن زبانشناس کردم. راستش اصلا فکر نمی‌کردم که این اپلیکیشن به دردم بخوره. فکر نمی‌کردم که خارج از اپلیکیشن زبانشناس، انگلیسی رو بتونم متوجه بشم اما وقتی که چند تا مصاحبه انگلیسی رو تو یوتیوب دیدم، کاملا شوکه شدم. حتی توی آزمون عملی دانشگاهم بهم گفتن که انگلیسی حرف بزن و با وجود این که کلی استرس داشتم، تونستم به راحتی از پسش بر بیام. من تصمیم داشتم تابستون امسال که اومد، یک‌ کانال یوتیوب به زبان انگلیسی بزنم و داخلش زیبایی‌های ایران رو به دنیا نشون بدم. وقتی اولین ویدئوم رو منتشر کردم، برام عجیب بود که کلی آدم ازم می‌پرسیدن که زبان انگلیسی رو از کجا یاد گرفتی! منم جوابم فقط یک کلمه بود: زبانشناس!

      saraderhami.png

      از داستان فارسی تا انگلیسی

      پسر من کوهیار به شدت عاشق داستان شنیدنه. منم هر شب براش داستان می‌خوندم تا اینکه یک شب داستان کم آوردم و ناگهان به ذهنم رسید که از داستا‌ن‌های زبانشناس کمک بگیرم و ترجمه‌ی فارسیشون رو میخوندم. چون داستان‌های زبانشناس کوتاه بودن، کوهیار همیشه معترض بود که چرا زود تموم میشن. به همین خاطر متن انگلیسی رو هم براش خوندم تا داستان طولانی‌تر بشه. این کار رو هر شب تکرار کردم و بعد از مدتی، کوهیار معنی بعضی از کلمات رو ازم می‌پرسید اما از اونجایی که داستان‌های زبانشناس تصویر هم داشتند، کوهیار خودش متوجه معنی جمله‌ای که می‌شنید میشد. حالا کوهیار می‌تونه داستان‌های زبانشناس رو از حفظ بگه.

      راز تسلط به زبان انگلیسی

      استادی دارم که چند زبان بلد هست و میگه که راز یادگیری چند زبان فقط شنیدن مستمر روزانه یک الی دو ساعت به داستان های طبقه بندی شده است. در چند همایش خارجی و سمینار مثل TED X هم این موضوع رو به تکرار دیدم، کسانی بودن که چند زبان فراگرفتن، و راز این فراگیری رو به همین شکل تشریح کردن. برنامه ی زبان شناس یک برنامه ی عالی منظم و مدون شده برای همچین منظور و مقصدی هست… یک سال هست روزی ۱۰ دقیقه فقط گوش میدم اما بسیار تاثیرگذار بوده.

      categories.png

      از کف زمین تا اوج یادگیری زبان انگلیسی!

      توی دانشگاه آموزش زبان خونده بودم اما اصلا راضی نبودم چون مهارت های زبان انگلیسیم مثل مکالمه، نوشتاری و شنیداری ضعیف بودند. از اون جایی که می‌دونستم مهارت شنیداری پایه‌ی تقویت بقیه‌ی مهارت‌هاست، شروع کردم به گوش دادن که متوجه شدم اپلیکیشن زبانشناس تمام منابع صوتی خوب رو به همراه متنشون یک‌جا جمع کرده. الان ۱۱۰۰ روزه که پشت سر هم زبان انگلیسی می‌خونم و مهارت‌های زبان انگلیسیم توی سطح بالاییه. همه‌ی این‌ها رو مدیون اپلیکیشن زبانشناس و دوستان خوبم توی تالار زبانشناس هستم.

      diffrent-categories.png
    wide (30).jpg

    ۵ استراتژی زبانشناس برای تقویت مکالمه انگلیسی

    ممکنه فکر کنی وقتی کسی نیست که باهاش انگلیسی تمرین کنی، یادگیری زبان انگلیسی سخت باشه. اما تیم زبانشناس ۵ تکنیک یادگیری زبان انگلیسی به شما یاد میده که کاملا به تنهایی میتونید انجامش بدید. با این تکنیک‌ها دایره لغات فعالتون افزایش پیدا می‌کنه و مکالمه انگلیسیتون به طرز چشمگیری تقویت پیدا میکنه.

    1.jpg

    برنامه‌ی هفتگی زبانشناس برای آموزش زبان انگلیسی با فیلم

    یادگیری زبان انگلیسی با فیلم بسیار جذاب و کاربردی است. زبانشناس یک راهنمای کامل برای دیدن فیلم جهت یادگیری زبان انگلیسی به بهترین روش ممکن ارائه داده. این راهنما رو میتونید روی فیلم‌هایی که داخل اپلیکیشن زبانشناس هست پیاده کنید.

    words.jpg

    چطور لغات انگلیسی رو یاد بگیریم؟

    شاید باورتون نشه. اما بهترین روش برای یادگیری لغات انگلیسی اینه که اون‌ها رو حفظ نکنیم. اجازه بدیم که لغات خودشون رو در شرایط مختلف به ما نشون بدن. ذهن ما خودش خیلی خوب میدونه که در این شرایط چطوری لغاتو یاد بگیره.

    نظر کاربران زبانشناس

    • من ۲ ساله که دارم از اپلیکیشن زبانشناس استفاده می‌کنم و واقعا زبانشناس خیلی بهم در زمینه‌ی بالا بردن دایره‌ی لغات کمکم کرده. لایتنر زبانشناس کلید موفقیت زبان آموزه . به شخصه خودم خیلی از لایتنر استفاده کردم.

    • با زبانشناس اولین های زیادی و تجربه کردم. اولین رمانم، اولین فیلمم، اولین پادکستم و کلی اولین دیگه... زبانشناس منو به آرزویِ محالم رسوند. چیزی که فک نمیکردم اصلا اتفاق بیفته. با تمام جونم به زبانشناس مدیونم و ازتون از صمیم قلبم تشکر میکنم.

    • من مدتی میشه که با سایت و نرم‌افزار زبانشناس آشنا شدم. مطالب زبانشناس واقعا عالی و انگیزه‌بخش هستند مخصوصا تکنیک سایه بسیار عالیه. من اول داستان‌های کودکانه رو گوش می‌دادم که به‌ همراه تکنیک سایه، لیسنینگم تقویت شد. بعد از اون تعدادی از داستان‌های واقعی و بعد بسته انگلیسی قدرت رو خوندنم. مطالب سایت و نمودار یادگیری داخل نرم‌افزار خیلی خیلی به من انگیزه دادن. جوری که مطالعه‌ام از روزی بیست دقیقه به دو ساعت رسیده و واژگان رو هم خود به خود دارم یاد می‌گیرم.

    • متد آموزشی زبانشناس عالیه. زبانشناس انگلیسی من رو در سطح پیشرفته خیلی بهبود بخشیده. مخصوصا مهارت ریدینگم رو تقویت کرده. البته با اپلیکیشن زبانشناس هر چهار مهارت خود به خود تقویت میشه.

    • با کمک زبانشناس، انگلیسی من خیلی بهتر شد. من جمله به جمله حرکت کردم جواب گرفتم. این قابلیت نرم افزار رو دوس دارم که میشه جمله رو پشت سر هم تکرار کنی. هر جمله رو اونقدر گوش می‌کنم تا واسم جا بیفته بعد میرم سراغ جمله بعدی. اینجوری اصلا خسته و دل زده نمیشم. زبانشناس عاشقتم.

    Download on the app store.svg
    Get from bazaar.svg
    Get it on google play.svg
    download.svg