برای یادگیری زبان انگلیسی از کجا شروع کنیم

برای شروع یادگیری زبان انگلیسی چکار کنیم؟ در این مقاله به مشکلاتی که مانع شروع یادگیری زبان انگلیسی می‌شود پرداخته شده و راه حل آن ارائه گشته است

photo_2022-03-28_16-59-49.jpg
حسین ناصری
۱۴۰۲ فروردین آپدیت شد 
دونده

از کجا برای خواندن زبان انگلیسی شروع کنیم ؟

اگر با جستجوی سؤال “برای یادگیری زبان انگلیسی از کجا شروع کنیم” یا “چگونه زبان انگلیسی بخوانیم” به این صفحه واردشده‌ای احتمالاً می‌خواهی زبان انگلیسی را یاد بگیری اما هنوز شروع به خواندن آن نکرده‌ای. بگذار ابتدا سؤالی را از شما بپرسم:

اگر واقعاً می‌خواستی که زبان انگلیسی را یاد بگیری، الآن بایستی چه‌کاری انجام بدهی که این اتفاق رخ بده؟

مشکلی که همه‌ی ما با یادگیری زبان انگلیسی و در کل دیگر اهدافمان در زندگی داریم، این است که زمان بسیار زیادی را صرف فکر کردن و حرف زدن در رابطه با آرزوهایمان می‌کنیم. ولی زمان بسیار کمتری را صرف کارهایی می‌کنیم که می‌تواند در حقیقت ما را به اهدافمان برساند.

دو میدانی

برای یادگیری زبان انگلیسی از کجا شروع کنم؟

این مشکل بسیار رایج است و تقریباً همه‌ی ما چندین بار در زندگی آن را تجربه کرده‌ایم. ما اهداف مهم زیادی را در طول زندگی داشتیم اما هیچ کاری، تأکید می‌کنم هیچ کاری، برای رسیدن به آن‌ها نکردیم. مثلا می‌خواهیم که تناسب‌اندام بهتری داشته باشیم، یا غذاهای سالم‌تری بخوریم، یا …. اما دریغ از یک‌قدم عمل. برای زبان انگلیسی نیز همین‌طور است. همه‌ی ما دوست داریم که زبان انگلیسی را یاد بگیریم. بنابراین شروع می‌کنیم و کلی برنامه و طرح در ذهن خودمان می‌ریزیم. که مثلاً به‌زودی، فردا، شنبه‌ی هفته‌ی بعد، ماه بعد یا سال بعد این برنامه‌ها را آغاز کنیم و زبان انگلیسی را یاد بگیریم. اتفاقی که رخ می‌دهد این است که این فرایندهای برنامه‌ریزی، به ما این‌طور القا می‌کنند که انگار واقعاً در حال رسیدن به هدفمان هستیم؛ درحالی‌که در واقعیت هیچ قدمی را به سمت هدفمان برنداشته‌ایم.

همین حالا، هیچ‌وقت زمان مناسبی برای قدم برداشتن به سمت هدفمان نیست. به‌جای آن، به‌زودی، ظاهراً جذاب‌ترین گزینه‌ی ما برای شروع رسیدن به اهدافمان است.

ما بسیاری از مشکلاتمان را کنار می‌گذاریم تا نسخه‌ی آینده‌ی ما آن را حل بکند. زیرا فکر می‌کنیم که “من آینده” انگیزه و انرژی بیشتری برای رسیدن به هدف دارد؛ زمان بیشتری دارد؛ پول بیشتری دارد؛ جذاب‌تر است؛ یاد گرفته است که زود از خواب برخیزد و بیشتر تلاش کند؛ و یاد گرفته است که زندگی را بهتر مدیریت کند.

بنابراین صبر می‌کنیم……..

مشکل ما خیلی وقت‌ها این نیست که دقیقاً نمی‌دانیم چه‌کار باید بکنیم. در حقیقت بیشتر وقت‌ها ما دقیقاً میدانیم که چه‌کار باید بکنیم. مثلاً کمتر بخوریم، بیشتر ورزش کنیم، و در مورد زبان انگلیسی: بیشتر بخوانیم و بشنویم.

حسین آینده هیچ‌وقت اطلاعات بیشتری نسبت به الآن، برای قدم برداشتن به سمت اهداف کنونی خود ندارد. اما بیشتر وقت‌ها حسین آینده در ذهن احساس می‌کند که بهتر می‌تواند به سمت اهداف قدم بردارد.

بیشتر اوقات اگر هیچ کاری انجام ندهیم و فقط برنامه‌ریزی کنیم، آینده‌ی بهتری نسبت به حال حاضر نداریم.

اگر میدانی که می‌خواهی چه‌کار بکنی و چه هدفی داری، قدم بعدی عمل است

ساعت

بنابراین سؤال اول این نوشته، برای یادگیری زبان انگلیسی از کجا شروع کنیم، بهتر است که تبدیل شود به: الآن چه‌کار کنم که زبان انگلیسی یاد بگیرم؟

چند نکته در رابطه با این سؤال وجود دارد که بهتر است آن‌ها را مشخص کنم:

هیچ کاری نکردن جواب این سؤال نیست

خیلی واضح است نه؟ اما هنوز شما در حال انجام همین کار هستی. زیرا فکر کردن در رابطه با یادگیری زبان انگلیسی، تقریباً معادل با این است که هیچ کاری نکرده‌اید. فکر کردن در رابطه با اهدافت، شما را به آن‌ها نزدیک‌تر نمی‌کند. تنها عمل کردن این کار را برایت انجام می‌دهد.

این موضوع شاید برای خیلی‌ها قابل‌پذیرش نباشد و مثل یک سیاه‌چاله‌ای است که همه‌ی ما در مقاطعی از زندگی‌مان، در دام آن میفتیم. زیرا فکر کردن در رابطه با آینده‌ی خود و اهدافمان و اینکه چطور به آن‌ها برسیم، خیلی جذاب و خوشحال‌کننده به نظر می‌رسد. وقتی‌که آینده‌ی موفقی برای خود تجسم می‌کنیم، از خودمان خیلی احساس رضایت داریم.

احتمالاً خیلی از شماها تصوری که از آینده‌ی خود دارید این است که زبان انگلیسی را یاد می‌گیرید و برای ادامه‌ی تحصیل به یک کشور انگلیسی‌زبان می‌روید و آنجا به‌راحتی می‌توانید با افراد ارتباط برقرار کنید. و یا اینکه علاقه‌مند به مسافرت‌های تفریحی هستید و دوست دارید در مسافرت‌هایتان ارتباط خیلی خوبی را با افراد مختلف داشته باشید. و یا دوست دارید که بتوانید به‌راحتی با توریست‌هایی که به ایران می‌آیند به زبان انگلیسی صحبت کنید. همه‌ی این‌ها تصورات هیجان‌انگیزی هستند. این تصورات باعث می‌شود که فکر کنید که انگار به سمت هدفتان قدمی برداشته‌اید. و یا به قول روانشناس‌ها در حال کسب انرژی مثبت هستید. اما درواقع هیچ کاری نکرده‌اید جز اینکه راهی برای فرار از عمل کردن در حال حاضر پیداکرده‌اید.

برنامه‌ریزی برای یادگیری زبان انگلیسی نیز معادل این است که هیچ کاری نکرده باشید. حتی بهترین برنامه‌ریزی‌ها، عمل کردن نیست. بلکه تنها تفکرات برنامه‌ریزی‌شده است. برنامه‌ریزی در حقیقت فکر کردن درباره‌ی عمل است. تصمیم در رابطه بااینکه چگونه و در چه زمانی، چه‌کاری را انجام دهی. اما این‌ها تنها در ذهن شما رخ می‌دهد و هیچ عملیاتی را در بر نمی گیرد. و قطعاً هیچ زبانی را با این طرح‌ها و نقشه‌ها یاد نمی‌گیری.

تحقیق درباره بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی ، جواب این سؤال نیست

همانند فکر کردن، اختصاص زمان بسیار زیاد در گوگل و جستجو برای بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی نیز جزو عمل کردن محسوب نمی‌شود، درحالی‌که هم‌چین احساسی به آدم دست می‌دهد. زیرا صدها هزار صفحه در رابطه با یادگیری زبان انگلیسی در اینترنت وجود دارد و هزاران محصول مختلف آموزشی برای یادگیری زبان انگلیسی یافت می‌شود که هیچ‌وقت نمی‌توانی همه‌ی آن‌ها را بررسی کنی.

مشکل اصلی اینجاست که با توجه به حجم بسیار زیادی از اطلاعات که در اینترنت وجود دارد اتخاذ تصمیمی درست برای انتخاب بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی بسیار سخت است. به‌ویژه زمانی که برخی از پیشنهادها بسیار متناقض به نظر می‌رسد. به‌عنوان‌مثال برخی فلش کارت‌ها را روش مناسبی برای حفظ کردن لغات انگلیسی می‌دانند، برخی خیر. گروهی میگویند گرامر مهم‌تر است، گروهی دیگر میگویند لغت مهم‌تر است. گروهی بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی را کتاب‌های گرامری و لغت می‌دانند، گروهی دیگر کتاب‌های قصه را قبول دارند. خلاصه‌ی اینکه نظریات در این رابطه بسیار زیاد است و هیچ‌کدام هم به‌طور مطلق غلط یا درست نیستند. بنابراین گیر افتادن در دام یافتن بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی و صرف ده‌ها ساعت وقت برای آن، تنها باعث می‌شود که خسته‌تر شوی و احتمالاً یادگیری خود را متوقف کنی. اگر خیلی دوست داری که روشی معقولانه انتخاب کنی، ما در وب‌سایت زبانشناس دیدگاه خود را در نوشته‌های مختلف بیان کردیم. نگاهی گذرا به آن بینداز ولی زیاد در آن متوقف نشو:

و نوشته‌های مختلف دیگری که در زبانشناس ارائه‌شده است. ما سعی کرده‌ایم که روش‌هایی علمی برای شما ارائه کنیم ولی بازهم تکرار می‌کنم که توقف در این روش‌ها صرفاً برای یافتن بهترین روش آموزشی کاری وقت‌گیر و بیهوده است.

فقط انجامش بده هم جواب این سؤال نیست

نایک شعار بسیار جالبی دارد. فقط انجامش بده یا همان just do it. اما به نظر بنده این شعار زیاد در حوزه‌ی یادگیری زبان کارساز نیست. چون این سؤال پیش می‌آید که چه‌کاری انجام بدم؟! که جواب‌های بسیار زیادی برای این سؤال وجود دارد که همان‌طور که در بالا به آن اشاره کردیم هیچ‌کدام به‌طور مطلق غلط یا درست نیستند.

من تنها می‌توانم به شما این را بگویم که اگر بجای جستجوی بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی، کتابی را باز بکنی و بخوانی و یا فیلمی به زبان انگلیسی نگاه بکنی وقتتان بهتر صرف یادگیری زبان انگلیسی می‌شود.

بنابراین توصیه‌ی بنده به شما این است: شروعش کن

شعار نایک

شروع کن

اصلاً نگران این نباش که از کجا شروع کنی. اصلاً نگران این نباش که وقتی‌که می‌توانی الآن اختصاص دهی بسیار کم است. اصلاً نگران روش آموزشی نباش. فقط شروع کن. شروع کن به یادگرفتن، خواندن، شنیدن، و برقراری ارتباط با این‌و آن. وقتی اولین قدم را که برداری همه‌چیز رفته‌رفته درست می‌شود. می‌توانی با همین روش‌ها و متدهایی که در بالا عنوان کردم شروع کنی، اگر خوشت آمد ادامه بدی و اگر خوشت نیامد با روش دیگری ادامه بدی. ولی شروع کن. همین حالا!

شروع کن

من خودم به‌شخصه خیلی از کارهای موفقیت‌آمیزی که در زندگی انجام دادم برنامه‌ریزی خاصی پشت سر آن نبوده است. فقط قدم در راه گذاشتم و سعی کردم که با تلاش خود به هدف خودم برسم. همین نرم افزار زبانشناس که در حال حاضر در این وب‌سایت ارائه می‌شود به‌تازگی آغاز شده است. ادعا نمی‌کنیم که الآن بهترین گزینه است ولی تلاش خودمان را در این زمینه انجام می‌دهیم و سعی می‌کنیم که نظرات زبان‌آموزان را جلب کنیم.

آیا آماده‌ی شروع هستی؟

اگر شما را متقاعد کردم که همین الآن شروع به یادگرفتن زبان انگلیسی بکنی چند تا راهکار برای ادامه‌ی این راه طولانی برای شما دارم.

۱- دانلود اپلیکیشن زبانشناس

اپلیکیشن زبانشناس با توجه به منابع فراوان و جذابی که دارد، نقطه‌ی خوبی برای شروع شما است. علاوه بر آن، ما حمایت خیلی زیادی از زبان آموزان می‌کنیم و پس از نصب اپلیکیشن، به سؤالات شما و مشکلاتی که دارید پاسخ می‌دهیم.

برای دانلود اپلیکیشن زبانشناس روی لینک زیر کلیک بفرمایید.

دانلود نرم افزار «زبانشناس»

۲- انتخاب پکیج مناسب

برای شروع کار با این اپلیکیشن، پس از دانلود آن، توصیه می‌کنیم که با پکیج‌های آموزشی زیر شروع کنید:

سطح ابتدایی: داستان‌های کودکانه

سطح متوسط: داستان‌های واقعی، و انگلیسی قدرت

سطح پیشرفته: مگا داستان‌ها، انگلیسی مهارت، و داستان‌های کوتاه

سطح فوق پیشرفته: مکالمات تجاری

۳- اعمال متدهای مناسب روی پکیج‌های فوق

اگر داستان‌های کودکانه را می‌خوانید، این راهنما برای شروع مناسب است. اما اگر از سطوح بالاتر آغاز کرده‌اید پیشنهاد می‌کنم که استراتژی های تقویت مکالمه را بخوانید و آن‌ها را روی درس‌های مختلف پیاده‌سازی نمایید.

پاسخ به چند سؤال مهم

آیا می‌توانیم زبان انگلیسی را بدون کلاس یاد بگیریم و تقویت کنیم؟

بله. اگر به حدی رسیده باشید که بتوانید گلیم خود را از آب در بیاورید، برای یادگیری زبان انگلیسی به کلاس نیازی ندارید. این حد تقریباً همان دانستن زبان انگلیسی در حد دروس دبیرستان است.

چگونه زبان انگلیسی را سریع یاد بگیریم؟

اپلیکیشن زبانشناس برای یادگیری لغات از روشی استفاده می‌کند که می‌توان گفت سریع‌ترین حالت یادگیری لغات برای استفاده‌ی بلندمدت است. اما در کل برای اینکه زبان انگلیسی را سریع یاد بگیرید چاره‌ای نیست جز اینکه خودتان را در زبان انگلیسی غرق نمایید.

چگونه انگلیسی را روان صحبت کنیم؟

بنده در دو پست جداگانه، راه‌حل‌های خیلی مناسبی برای بهبود مهارت‌های لیسنینگ و اسپیکینگ شما نوشته‌ام که خواندن و اعمال آن‌ها باعث می‌شود که این دو مهارت به طرز چشمگیری تقویت گردد و زبان انگلیسی را روان صحبت کنید.

نوشته‌ی اول: تکنیک سایه برای تقویت لیسنینگ؛ نوشته‌ی دوم: ۵ استراتژی برای تقویت مکالمه

آیا اپلیکیشن زبانشناس برای آمادگی کنکورهای کارشناسی و ارشد مناسب است؟

هنوز آماری نداریم که نشان دهد آیا اپلیکیشن زبانشناس مناسب افراد کنکوری هست یا خیر. کنکور آزمونی غیراستاندارد است درحالی‌که اپلیکیشن زبانشناس برای شرایط استاندارد مناسب است. در کل با استفاده از اپلیکیشن زبانشناس درک مطلب و دایره‌ی لغات شما تقویت می‌شود که این دو مهارت خیلی برای زدن درصد بالا در کنکور مهم هستند. اما در مقایسه با دیگر روش‌های کنکوری و تستی (که فقط به درد کنکور می‌خورند) نمی‌توان گفت که آیا زبانشناس بهتر است یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌ها

Mahisa

۲ مرداد ۱۳۹۵

سلام

من تازه کنکور دادم شنیدم. تو رشته مورد علاقه ام درسای اختصاصیش به انگلیسی تدریس میشه من گرامر و لغتم بد نیست ولی مکالمه صفرم و تا به حال هیچ کلاس زبان نرفتم الان خیلی گیج شدم ميشه کمکم کنید خواهش میکنم. :-(

روح الله

۱ مرداد ۱۳۹۵

درود بر شما

خسته نباشید

مشکلات بنده در زبان زیاد هست و از همان دوران مدرسه کلا با زبان مشکل داشتم .

ولی مشکل اصلی من این هست که با اینکه لغات زیادی رو خوندم و بلدم ولی بیشتر کلمات از یادم میره و مشکل بعدی من اینه که نمیتونم در جمله و متن ها از این کلمات سریع استفاده کنم و درقالب جمله از یادم میره لغات

حسین

۲ مرداد ۱۳۹۵

سلام

راهنمای جامعی برای این مشکل شما در نوشته ی چگونه لغات انگلیسی را حفظ کنیم نوشته شده است.

صادق

۱ مرداد ۱۳۹۵

سلام و عرض ادب

بنده از هرکسی که سوال میکنم برای شروع یه حرفی میزنه و کاملا گیج شدم که از کجا زبانمو شروع کنم.بنده فارغ التحصیل رشته مکانیک هستم و از مهر هم باید برای ارشد برم و میهوام تو یه دوره 6ماهه یه مقدار خودمو تو زبان بکشم بالا نه در حد مدرک تافل فقط در حدی که بتونم از پس ارشدم بربیام و بتونم مقالات خارجی رو بخونم.مرسی از راهنماییتون

جهاد

۳۰ تیر ۱۳۹۵

سلام استاد عزیز و گرانقدر

آیا برای یادگیری بیشتر لازم است دوره مجاز ی آمریکن را خریداری کنم

اصلامنظورم اینه که برای شروع می شود یه برنامه قدم به قدم به من بدهید

که اول باید چیکار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آیا داستان مطالعه کنم ؟

دوره مجازی را شروع کنم ؟

و......

ممنون

مهدى

۳۰ تیر ۱۳۹۵

سلام ممنون از توجه فراوانتون نسبت به دغدغه ى زبان آموزان دقيقا مشكل من هم نقطه شروعه باور كنيد كه خيلى انگيزه دارم ولى دنبال راه مطمئنى براى يادگيرى هستم منظورتون از داستان ها همون داستان هاى داخل نرم افزاره ببخشيد يه سوال ديگه سايت شما با نرم افزار چقدر فرق داره من اول ميخوام راهكارها تو سايتتون بخونم بعدش برم براى دانلود نرم افزار ضمنا يه سرى سايت ها هم بودند كه خوب بودند از لحاظ آموزش ولى برنامه جامعى نداشتند مثل سايت زبان اسكيلز

حسین

۳۱ تیر ۱۳۹۵

سلام. بله منظور داستان های نرم افزاره. شما میتونین همزمان نرم افزار ما رو شروع کنین و روش هایی که گفتیم رو به صورت عملی روی درسهای نرم افزار پیاده سازی کنین.

دقیقا خوبی وبسایت ما این هست که هم از لحاظ منابع و هم از لحاظ متد آموزشی برای شما برنامه مدون داریم.

حمید

۲۹ تیر ۱۳۹۵

سلام با عرض خسته نباشيد

من به تناسب شغلم که مهندس برق کشتی هستم و آشنایی به زبان انگلیسی از ملزومات کار ماست همیشه دنبال راهی بودم که بتونم با علاقه و نه بزور زبان انگلیسی م رو تقویت کنم اما حقیقتش هیچوقت مطالعه زبان انگلیسی ن بیشتر از دو روز طول نمی کشه و ولش میکنم . نمی دونم مشکل از وقت آزاده ناکافی منه یا سردرگمی ای که بخاطر نبود یه منبع خوب دچارش میشم .

حسین

۳۰ تیر ۱۳۹۵

سلام

مشکل بیشتر به خاطر روش و منابعی هست که به کار میبرین. لطفا دروس داستان واقعی رو بخونین به یادگیری زبان انگلیسی دوباره علاقه مند میشین.

سپیده

۲۸ تیر ۱۳۹۵

با سلام و ممنون از این همه توجه

من هم دقیقاً بعد از خستگی های زیاد مراجعه کردم به گوگل و تایپ کردم 'چگونه زبان انگلیسی یاد بگیریم' که لینک اولی که اومد من رو به سمت این سایت کشوند

دقیقً مواردی که اشاره شده بود درست بود عین خود من که مچموعه کاملی از همه چی هستم کتاب های خریداری شده یک عالمه، کلاس های رفته شده به وفور، برنامه ریزی های متعدد که انجام نمیشه بعد 4 روز و رویاپردازی و انرژی مثبت فراوان

اما واقعاً خسته شدم از خودم و تنبلی خودم و عمل نکردن خودم

نمی دونم چیکار کنم تا حالا به راحتی چندین موقعیت اساسی رو به دلیل نداشتن مدرک تافل به راحتی از دست دادم که می تونست سرنوشتم رو خیلی تغییر بده

امیدوارم روش های شما تحولی به من بده

محمد

۲۷ تیر ۱۳۹۵

سلام آقای ناصری عزیز..

من دانشجوی ترم 6 حسابداری از شهرگرگان استان گلستان هستم .

زبان برای ورود به کارشناسی ارشد مخصوصا برای قبولی به رشته mba خیلی تعیین کننده هست وهدف بنده هم 100زدن زبان در ارشد و نمره خوب درآیلتس برای رفتن به خارج از کشور برای ادامه تحصیلم...من میخوام زبانمو ازصفر شروع کنم.. میخوام با یک روش اصولی زبانمو در عرض 6 ماه وحداکثر1سال زبانمو حک کنم و هم درصدبالای 80کنکورارشد میخوام برسم...

نحوه ی آشنایی با سایتتون هم موقع سرچ کردن از گوگل با موضوع زبانمو ازکجا وچطوری شروع کنم پیدا کردم.. و اتفاقا یکی دوستانم هم از سایتتون تعریف کردند و خیلی منو ترقیب کرد که از سایت شما خوب استفاده کنم ... من خیلی علاقمندم زبانمو خوب و بنحو فوق العاده مثل یک فرد مادرزاد انگلیسی زبانمو حک کنم ... من انگیزه ی فوق العاده ای دارم برای شروع و یادگیری زبان ولی فعلا تا به این لحظه هیچ حرکتی نکردم چون خیلی سردرگمم که کلاس زبان برم یا نرم...

دوست دارم کمکم کنی که زبانمو با یک برنامه مدون شروع کنم و البته نتیجشو هم بگیرم در مدت کوتاه.... من میخوام حداقل 3ساعت در روز برای زبانم وقت بزارم... به امید کمک وراهنمایی ومشاوره وتکنیکهاو روشهای خوب ومتفاوت شما منتظرم زبانمو شروع کنم...

حسین

۲۸ تیر ۱۳۹۵

سلام. ارادتمند شما هستم محمد آقا. البته اپلیکیشن ما ادعا نمیکنیم که بهترین انتخاب برای کنکور هست. ولی با روشهایی که ما گفتیم و با اپلیکیشنی که طراحی کردیم، زبان رو اصولی یاد میگیرین.

پیشنهادم برای شروع اینه که یه نگاهی به دروس داستان واقعی بزنین حتما خوشتون میاد.

برای یادگیری لغت که خیلی به درد شما میخوره، نوشته چگونه لغات انگلیسی را حفظ کنم رو بخونین. و برای یادگیری مکالمه هم استراتژی های تقویت مکالمه رو روی درسها اعمال بفرمایین

ممنون

jilla

۲۶ تیر ۱۳۹۵

خيلي دوست دارم زبان انگليسي را يادبگيرم و تلاش هم كردم متاسفانه ناموفق بوده

محمد

۲۶ تیر ۱۳۹۵

سلام جناب ناصری

مشکل بنده دقیقا همین مشکلی هست که آن را بیان نموده ا ید

نمیدانم از کجا شروع کنم

حوصله و وقت کلاس رفتن را هم ندارم

خیلی مایلم روش خوداموز انجام دهم که مثمر ثمر باشد ولی متاسفانه نشد

ضمن اینکه میخام این روش طوری باشد که بتوانم با ان در ازمونهای تافل یا ایلتس شرکت کنم یک روش معتبر، پیوسته و نتیجه دار

اگه راهنمایی نمایید بسیار ممنوتان میشوم

متشکرم و ایام به کام

حسین

۲۷ تیر ۱۳۹۵

نرم افزار زبانشناس، همین خصوصیاتی که شما به دنبال اون هستید رو داره. روش خودخوان بدون نیاز به کلاس، بهترین منابع آموزشی، بهترین روش های آموزشی و پشتیبانی 24 ساعته از جمله خدماتی هست که ما ارائه میدیم.

سمیه

۲۵ تیر ۱۳۹۵

سلام. من خیلی به یادگیری زبان نیاز دارم دانشجوی ارشد روانشناسی هستم برا درسامون مقالات انگلیسی باید ترجمه کنیم و از طرف دیگه هم من سال اینده میخوام کنکور دکتری شرکت کنم و حداقل باید مدرک آزمون زبان وزارت علوم رو داشته باشم و اگه تافل یا ایلتس داشته باشم امتیاز بیشتری داره . زبان کنکور ارشد رو 26 درصد زدم وضعم افتضاحه .گرامرم افتضاحتره نمیدونم از چی شروع کنم و چیکار کنم نگران زبان آزمون دکتری هم هستم. اسفند سال اینده کنکور میدم و وقتی برای مصاحبه دعوت میشم باید مدرک زبان رو داشته باشم. نمیدونم چطوری شروع کنم میخواستم کلاس برم ولی شرایط مالیش رو ندارم

برای کنکور ارشد کتابی که بهم معرفی کرده بودن میخوندم لغاتی رو که بلد نبودم جداگانه یادداشت میکردم و طوطی وار حفظ میکردم. سر جلسه کنکور هم که 6 تا متن تخصصی روانشناسی داده بودن و از هر متن چند سوال. میتونستم مفهوم متن رو بفهمم ولی سوالاتش رو اشتباه میزدم . سوال عمومی نداشتیم گرامر نخوندم اصلا . ولی واژه ها رو طوطی وار حفظ میکردم که نتیجه 26 درصد شد جواب اشتباه زیاد داشتم

حسین

۲۶ تیر ۱۳۹۵

پیشنهادم به شما اینه یا اپلیکیشن زبانشناس رو نصب بفرمایین، یا از بخش داستان های وبسایت استفاده کنین

ممنون

سمیه

۲۷ تیر ۱۳۹۵

سلام داستان واقعی مرگ یا زندگی رو خوندم خیلی برام راحت بود کامل فهمیدم ماجرا و وقایعش رو هرچند بعضی واژه ها رو از دیکشنری معنی کردم و بعضی واژه ها رو هم از روی مفهوم جمله قبلیش درست حدس زدم . اگه بخوام بگم در چه وضعیتی بودم از 20 به خودم 18 میدم

مرتضی

۲۴ تیر ۱۳۹۵

سلام خسته نباشید من 20 سال سن دارم....و مطالب سایت شما رو بادقت خوندم و انگیزه ام واسه یاد گیری کامل زبان خارجه بیشتر شد با توجه به گفته شما باید دایره لغات مو افزایش بدم اما نمیدونم چطوری و با استفاده از چه کتابی؟؟

ساره

۲۱ تیر ۱۳۹۵

سلام :-) منم خیلی میخوام زبانم خوب شه .راستش قبلا مدت خیلیییی کوتاهی کلاس رفتم ولی ازونجایی که نمیتونم با آدما باشم زیاد :))نرفتم .ازون ب بعد خودمم تنبل شدم و دنبال راه راحتی بودم که انگیزه بده واسه خودندن و بلد شدن .برادرم تسلط کامل به زبان انگلیسی و روسی داره اما اینجا نیس تا بتونم ازش کمک بگیرم تا مجبور نشم کلاس برم ؛-) این شد که گفتم یه سرچی بزنم ببینم چی پیدا میکنم که تازه زبانشناسو پیدا کردم امیدوارم بتونه کمکم کنه .بهر حال ممنونم آقای ناصری

احسان

۲۰ تیر ۱۳۹۵

سلام دوست عزیز آقای ناصری

بنده لیسانس برق رو دارم و با توجه به اینکه منابع خوبی در زمینه تخصصم به زبون فارسی پیدا نمیشه مجبورم به سایتهای خارجی مراجعه کنم و فایلهای تصویری و متنی خوبی گیرم میاد که متاسفانه بدلیل ضعفم نمیتونم به خوبی ترجمه کنم...

میخوام در کوتاه ترین زمانِ ممکن بتونم به راحتی متن و فیلم های انگلیسی رو بفهمم و کارم رو جلو ببرم...

از هزینه کردن برای کلاسهای آموزشی هم خوشم نمیاد، دوست دارم با تکیه بر توانایی خودم و استفاده از تجربیات افرادی چون شما بهترین برنامه رو برای یادگیری زبان بذارم و ان شاالله در کوتاه ترین زمان به یه خروجی عالی برسم...

خوشحال میشم منو تو این مسیر کمک کنین و از راهنماییاتون استفاده کنم.

امیرحسین

۱۸ تیر ۱۳۹۵

سلام

امیرحسین حیدری هستم دانشجوی رشته علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان

من از زمانی که 8 سالم بود زبان رو شروع کردم و کلاس های مختلفی رفتم اما به اون صورت که بشه باعث تقویت زبان من نشد

چون فعالیت های مختلفی انجام میدم همیشه وقت برای زبانم کم میاد با این که امکانات خوبی مثل نرم افزار ها و کتاب ها و فیلم های آموزشی دارم برای همین تصمیم گرفتم یه برنامه ای برای زباتم داشته باشم تا روزانه تمرین زبان داشته باشم اما نمیدونم چه طور تو خونه شروع کنم برای یادگیری

با فیلم ها شروع کنم یا گرامر یا صوت یا...

برای همین یه برنامه ریزی روزانه میخام داشته باشم

ممنون میشم اگر راهنمایی کنید

شاد باشید

حسین

۱۹ تیر ۱۳۹۵

سلام

پیشنهادم به شما اینه که پکیج های داستان واقعی ، انگلیسی قدرت، مگا داستان، و داستان کوتاه داخل نرم افزار زبانشناس رو مطالعه بفرمایین.

فیلم برای یادگیری تفننی خوب هست ولی برای یه کار مستمر مناسب نیست.

در ضمن گرامر رو با درسنامه های گرامر پکیج های فوق یاد میگیرین. بنابراین همین پکیج ها براتون مناسبه

سمیه

۱۴ تیر ۱۳۹۵

سلام. من تازه رشته مترجمی زبان رو تموم کردم. ولی خودم رو صفر صفر میبینم. مشکلات اصلی من یکی در صحبت کردن خیلی خیلی ضعیفم. و اصلآ نمیدونم چطوری باید یاد بگیرم همه چیز تو ذهنم پراکندست. ولی در کل توی هر چهار مهارت زبان خیلی ضعیفم‌. فقط میتونم بگم متن ها رو تقریبآ میتونم خوب ترجمه کنم اونم بخاطر اینه که کتاب زیاد میخونم. که میدونم کافی نیست. و باید در هر چهار مهارت خودم رو قوی کنم ولی چجوریشو نمیدونم.

فاضله

۱۴ تیر ۱۳۹۵

سلام آقاي ناصري

من سالهاست كه بر روي زبانم دارم كار مي كنم. كلاسهاي فراواني رفتم. اما هنوز در مكالمه مشكل دارم و تسلط كافي ندارم

در سرچ هام براي آموزش زبان با سايت شما آشنا شدم. كل مطالب توضيحي سايت رو خوندم. مي خوام شروع كنم اين روش رو. البته در صدد بودم تا يك معلم نيتيو بگيرم به صورت خصوصي كار كنم. نمي دونم همزمان اين كار را هم انجام بدم يا خير؟

مشكل مكالمه روان دارم. براي كارم خيلي نياز دارم

ممنون مي شم راهنمايي بفرماييد

حسین

۱۵ تیر ۱۳۹۵

سلام

معلم نیتیو بگیرین، در کنارش هم اپلیکیشن ما رو کار کنین خیلی خوبه. فقط سعی بفرمایین که کلاستون با معلم نیتیو به چیزهای الگی پلکی نگذره. پیشنهاد میکنم کلا با هم صحبت کنین. نه اینکه مثلا ایشون به شما کتاب های گرامری یاد بده.

فاضله

۱۶ تیر ۱۳۹۵

ببخشيد يه سوال هم داشتم

من اندرويد ندارم

همچنين در محل كارم هم وقت و هم اينترنت پر سرعت دارم

فقط از سايت استفاده كنم كفايت مي كنه يا بايد اپليكيشن رو هم نصب كنم

ايا اپليكيشن امكانات اضافه تر از سايت دارد؟

حسین

۱۷ تیر ۱۳۹۵

مطالبی که توی سایت قرار دادیم خیلی خوبه. مثلا بخش مگا داستان ها خیلی میتونه کمکتون کنه. اما اپلیکیشن امکاناتی فراتر از سایت داره که اگه اندروید داشتین خیلی به کارتون میومد و سرعت پیشرفتتون بیشتر میشد.

رسول

۱۲ تیر ۱۳۹۵

درود بر شما

داستان وارد شدن من به سایت شما از این قراره که امروز دیجی کالا برنامه آموزش تصویری نصرت رو تو پیشنهاد شگفت قرار داده بود منم اومدم دربارش تحقیق کنم خوردم به سایت شما که نمیدونم چه جوری شد من زبانشناس رو دان کردم البته اصلا با توضیحات شما در سایت نفهمیدم که اصلا به چیزی داشتم جستجو میکردم ربطی نداشت.

بنده خب مثل خیلی ها علاقمند به یادگیری به زبان انگلیسی هستم همه جور موسسات رفتم همه جور برنامه، کتاب،ویدیو، کلا همه چیزی رو که فکر کنی رو تجربه کردم ولی به قول شما واقعا بعد مدتی خسته میشدم و بیخیال میشدم و این همین چیزی که شما تو سایتتون نوشته بودین بود که بخاطرش من اصلا فراموش کردم که دنبال چی بودم آخه حرفای دلم رو پیدا کرده بودم و کنجکاو بودم که واقعا راهکار شما با این همه تفاسیر چی میتونه باشه!!

بالاخره رفتم بازار باز اونجا قبل از دانلود نظرات رو خوندم که اونجا هم به درستی حرفهای شما صحه گذاشته بودن،خب دانلود کردم و از سطح کودکانه شروع کردم دیدم که دایره لغاتم واقعا محدوده و راه من دراز.

به هر حال این روش رو هم امتحان میکنم به امید بهتر شدن زبانم ولی فقط روش کار با برنامه رو زیاد نمیدونم،آبی چیه زرد چیه سفید چیه و اینکه تک تک باید رو کلمات کلیک کنم تا وضعیتش رو تغییر بدم؟ کلا اگه روش کار با برنامه رو بذارین ممنون میشم و اینکه بخوام گوشی رو عوض کنم باز همون دانلودها رو چه جوری میتونم داشته باشم که دوباره دان نکنم، در آخر هم ازتون کمال تشکر رو دارم.

حسین

۱۳ تیر ۱۳۹۵

سلام رسول آقا

خیلی ممنونم از پیغامی که دادی

دقیقا من بارها گفتم که مشکل ما گاهی اوقات این نیست که با کمبود منابع مواجه هستیم؛ بلکه اینه که با کثرت منابع مواجه هستیم و گیج میشیم که چه کنیم.

حالا البته شما خوشبختانه منبع خوبی رو پیدا کردی. این رو خودم نمیگم بلکه نظرات خیلی ها همین گفته رو تصدیق میکنه. کاری که ما انجام دادیم از چند جهت با منابع دیگه تفاوت داره

1- روش هایی که ما برای یادگیری زبان میگیم همه علمی و کاربردی هستن

2- منابعی که ما استفاده میکنیم اکثرا جذاب و غنی هستن

3- امکاناتی که توی اپلیکیشن قرار دادیم باعث میشه که دایره ی لغاتتون سریع بالا بره که این خودش تاثیر بسزایی روی درک مطلب شما میگذاره.

برای همین اگه شما انگیزه داشته باشی و وقت بذاری، حتما با این روش به نتیجه میرسی.

در رابطه با نحوه ی کار با اپلیکیشن هم طی ایمیل هایی و راهنمایی هایی که توی خود نرم افزار براتون فرستاده میشه توضیح دادم.

اما خیلی خلاصه بخوام بگم

لغات آبی = لغاتی که برای اولین بار میبینین (این لغات رو توی هر درسی ببینین بایستی یا زرد بشن یا سفید)

لغات زرد = لغاتی که بلد نیستین

لغات سفید = لغاتی که بلدین

وقتی درس جدیدی میخونین ابتدا یکی دو دور که خوندین، همه ی لغاتی که بلد نیستین رو در بیارین و زرد کنین، و در نهایت با استفاده از دکمه ای که آخر درس گذاشتیم با اسم 'بقیه ی لغات آبی را میدانم' بقیه لغات رو سفید کنین.

گوشی هم که بخواین عوض کنین باید از پوشه ای که توش نرم افزار مطالب رو قرار میده، بکاپ بگیرین و توی گوشی جدید بعد از نصب اپلیکیشن توی همون پوشه بذارین

پناهی

۱۲ تیر ۱۳۹۵

سلام.وقتتون بخیر.

قصد دارم تا 1سال و نیم آینده مدرک زبانم رو بگیرم ولی متاسفانه سطح زبانم خیلی پایینه میتونم بگم ضعیفه،علاوه بر برنامه شما برنامه انکیدروید رو هم کار میکنم،روزی 20 واژه جدید به علاوه مرور تمام لغات قبل ،پیشنهاد شما برای بهتر یادگیری زبان چیه؟اول دایره لغاتم رو وسیع کنم؟

زینب

۱۱ تیر ۱۳۹۵

عرض سلام و احترام دارم خدمت شما

الان که توی اینترنت داشتم در مورد یک کانال خوب آموزش زبان سرچ میکردم ، با وبسایت شما آشنا شدم !

نمیدونید چه حسی دارم ! دانشجوی کارشناسی روانشناسی ام ؛

ولی عشقم زبانه ، یعنی من زبان رو فقط برای خودش میخونم ؛ نه اینکه وسیله ای باشه برای رسیدن به اهداف دیگه و اصلا برام سرگرمی محسوب میشه...ولی متاسفانه مطلبی که در مورد برنامه ریزی بدون اقدام و عمل فرمودید ، دقیقا در مورد من صدق میکنه.

دوره ی دبیرستان، تا ترم ۵ بزرگسال کانون زبان ایران رو پاس کردم ، که اون ساعات ،جزء شیرین ترین ساعات زندگیم بود.۴ سال بعد دبیرستان هم ناچارا در یک موسسه ی زبان دیگه ثبت نام کردم و کتاب Inter change رو در طول یک سال ، تا اواسط آبی گذروندم .و با اینکه اساتید مسلط بودند و خودم هم معمولا نمره تاپ رو کسب میکردم ، ولی متاسفانه به دلیل نوع سیستم آموزشی و کند بودن روند پیشرفت ،ترجیح دادم دیگه کلاس نرم ، به این امید که اگه خودم بخونم ، بهتر نتیجه میگیرم . که ۵ سال گذشت و من عملا سراغ زبان نرفتم و شدم چیزی نباید میشدم !

امروز به لطف راهنمایی های کاربردی شما ، میخوام دوباره با زبان عشق کنم ، زندگی کنم ، البته با روش پیشنهادی شما .

امروز میخوام برنامه رو دانلود کنم و شروع کنم ؛ به لطف خداوند.

ببخشید یه سوال : آیا توی تلگرام کانالی رو(فقط به زبان انگلیسی) ، پیشنهاد میکنید که روزانه به جای کانال های وقت گیر یه سری به این کانال بزنیم و بتونه به یادگیری لغات کمک کنه ؟

باز هم سپاس از این همه محبت شما !

حسین

۱۲ تیر ۱۳۹۵

سلام

خیلی ممنونم از نظری که دادین. با نرم افزار زبانشناس حتما دوباره عاشق زبان میشین، مخصوصا با این علاقه ای که الان دارین :)

در رابطه با لغت هم معمولا کانالها به روش های حفظی و کدینگ و ... میپردازن که اصلا درست نیست. خود همین اپلیکیشن زبانشناس سیستم افزایش دایره لغت ساده ای داره که خیلی به ما میتونه کمک کنه.

والی

۱۱ تیر ۱۳۹۵

سلام آقاي ناصري

من ميخوام كنكور ارشد بدم خب تو ارشدم زبان خيلي مهمه اما هر كار ميكنم نميتونم ياد بگيرم.يعني اينكه كلاس رفتم توي كلاس بقدري پيشرفته حرف ميزدن كه فراري شدم و ترسيدم،خودم سي دي خريدم اما آموزش با سي دي تو لب تاب زمانبره و چشمامو خسته ميكنه،كتاب ميخونم نميتونم درست تلفظ كنم،خيلي علاقه دارم ياد بگيرم اما نميشه شما بگيد چطوري شروع كنم؟

حسین

۱۲ تیر ۱۳۹۵

سلام

لطفا پکیج داستان های واقعی رو توی نرم افزار زبانشناس شروع کنین و به بنده بگین که سطحش براتون مناسب هست یا خیر.

ممنون

مهناز

۱۱ تیر ۱۳۹۵

سلام و خسته نباشین خدمت شما

ممنون از نرم افزار خیلی خوبتون ، یه سوال از خدمتتون داشتم ، من زبانم در حد متوسط رو به بالا هست ، چندین بار کلاس زبان رفتم و زبان خوندم و دوست دارم امتحان ایلتس بدم ولی مشکل من اینه که بعد از یه مدت که زبان می خونم زده میشم و دیگه تمایل ندارم ، در کل زود خسته میشم ، خیلی راههارو امتحان کردم که برام خوندنش لذت بخش بشه و زود خسته نشم ولی فایده نداشته ، می خواستم ببینم چکار باید بکنم ؟ سوال دومم هم در زمینه امادگی برای امتحان ایلتس هست که بعدا صحبت می کنیم ، ممنون میشم تو این زمینه هم راهنماییم کنید

موفق و موید باشید

حسین

۱۲ تیر ۱۳۹۵

سلام

برای اینکه خسته نشین، پیشنهادم به شما اینه توی پارک، طبیعت و در کل مکانهای پرانرژی زبان بخونین. اگر اهل ورزش هم هستین هنگام ورزش هم میتونین بخونین. خلاصه بایستی یک جورایی تحرک داشته باشین. وقتی آدم تحرک داره، ذهن انسان پویا است و کمتر خسته میشه.

در ضمن، دلیل دوم خسته شدن از زبان انگلیسی هم خوندن درسهای خسته کننده با روش های تکراری هست.

برای همین ما در این وبسایت و نرم افزار زبانشناس، یادگیری زبان انگلیسی با داستان و فیلم رو پیشنهاد میکنیم. داستان ها اولا جذاب هستن، ثانیا داستان های صوتی رو میشه در هنگام ورزش یا دل طبیعت خوند که انرژیتون فوق العاده میره بالا.

فائزه

۱۱ تیر ۱۳۹۵

سلام جناب ناصری وقتتون بخیر

ممنون بابت سایت ومطالب مفیدتون.

نمیدونم مطرح کردن مشکلم کاردرستی یانه اما من تیری درتاریکی پرتاب میکنم شاید کمکی برسه من 27 سالمه لیسانس مدیریت به زبان علاقه دارم اما هیچ وقت نتونستم یادبگیرم در حدخیلی خیلی مقدماتی .من بخاطر مسایلی دوره ای افسردگی داشتم و همین عامل باعث شد نتونم درکلاسهای زبان شرکت کنم چون اعتمادبه نفس و روحیه ای نداشتم و اینکه دراموزشگاه ها درجریان امورش بد هستین که نادرست.کلاسهای خصوصی هم که بسیار هزینه ی بالایی داره.استاد من واقعا سردرگم هستم نمیدونم چیکارکنم چطورشروع کنم تابه نتیجه برسم احساس بدی دارم ازینکه به هیج جا نتونستم برسم کسی هم نداشتم که راهنمایی و کمک بگیرم بدون منفعتی کاش کسی توی زندگیم بود که راهنماییم میکرد استادی مثل شما . نمیدونم فقط میخوام بهم بگید چیکارکنم که بتونم شروع کنم و ادامه بدم.

ممنون و ببخشید

محمد

۱۰ تیر ۱۳۹۵

سلام جناب ناصری عزیز

واقعیت آنست که برای دفاع شدیدا به مدرک زبان نیاز دارم و زمان هم کم دارم.البته کاملا به این قناعت رسیده ام که زبان را پایه ای یاد بگیرم اما بعد از دفاع. به همین خاطر مزاحم شما شدم. وضع زبانم اصلا مناسب نیست و دوم مرداد آزمون msrt دارم.الان در حال مطالعه 504 واژه هستم.لغت ها زود فراموش میشن.بهترین برای نتیجه گرفتن چیست؟ ممنون میشم راهنماییم کنی. با احترام - اراتمند شما محمد

حسین

۱۱ تیر ۱۳۹۵

سلام

مطالعه کتاب 504 و حفظ کردن لغات اصلا فایده ای برای شما نداره. شما بهتره ویژگی هایلایت و نشانه گذاری لغات اپلیکیشن زبانشناس رو روی لغتهایی که بلد نیستین اعمال کنین تا به سرعت یادشون بگیرین.

بهاره

۹ تیر ۱۳۹۵

سلام و عرض ادب و تشکر بابت مطالب انرژی بخشی که گذاشتید، من بعد از خوندن بسیاری از مطالب سایتتون باز به سوال اولم 'که از کجا شروع کنم؟ ' برگشتم باز هم توی حجم اطلاعات شما غرق شدم لطفا منو راهنمایی کنید که من از کدام نقطه کار یادگیری زبان رو شروع کنم؟ممنون

حسین

۱۰ تیر ۱۳۹۵

سلام

پیشنهاد میکنم برای یک شروع طوفانی اپلیکیشن زبانشناس رو دانلود بفرمایین :)

پوریا

۹ تیر ۱۳۹۵

سلام دوست عزیز منم خودم دانشجو بودم و الان فارغ التحصیل شدم چیزی که منو به اینجا کشونده چند تا دلیل داره

من خودم بارها کلاس زبان رفتم و نتیجه مد نظرم رو نگرفتم و ولش کردم

به دلیل ضعف در زبان نتونستن کنکور ارشد رتبه مناسبی کسب کنم

والان که بیشتر با زندگی و کار درگیر شدم میبینم هرکسی که زیان بلده نه یه سر و گردن که یه انسان کامل از بقیه جلوتره

و تصمیم گرفتم فارغ از کلاس یا به خاطر کنکور زبان یاد بگیرم

بهزاد

۵ تیر ۱۳۹۵

سلام و وقت بخیر،

بنده کارشناسی ارشد فیریولوژی کاربردی از دانشگاه سراسری تبریز هستم، متٲسفانه زبان انگلیسی من از موقعی که بعد دیپلم چند سالی تحصیل رو ادامه ندادم خیلی ضعیف شد، بعدش هم هر چی خواستم تقویت کنم نشد که نشد، متٲسفانه به دلیل مشکلات مالی و ... هم نتونستم تو دوره ای شرکت کنم، الانم سردر گمم که از کجا و چطوری شروع کنم، ممنون میشم راهنماییم کنید...

حسین

۶ تیر ۱۳۹۵

سلام

قسمت مگا داستان های زبانشناس مطالب آموزشی مفیدی براتون داره که برای شروع خیلی خوبه.

حمیده

۳ تیر ۱۳۹۵

سلام ممنون بابت مطالب خوبتون

من فکر میکنم سطح متوسط هستم کلاس زبان هم خیلی رفتم اما همچنان نتونستم به سطح ادنس برسم لیسنینگ و اسپیکینگ خوبی هم ندارم....هروقت میام برای خودم یه برنامه ریزی کنم که شامل هر چهار مهارت باشه نمیدونم از کجا و چطور شروع کنم

حتی الان نمیدونم کدوم یکی از دوره های نرم افزارتون رو باید مطالعه کنم و چطور روشون کار کنم

حسین

۴ تیر ۱۳۹۵

سلام

ببخشید شما ایمیل قبلی بنده رو در مورد مکالمه و نحوه ی خوندن درسها خوندین؟

اونجا دقیقا به شما توضیح دادم که باید چکار بکنین.

در ضمن با توجه به اینکه سطح شما متوسط هست، بهترین پکیج برای شما داستان واقعی، و انگلیسی قدرته

لطفا شروع کنین و نظرتونو به بنده بگین :)

عالیه

۱ تیر ۱۳۹۵

سلام جناب آقای ناصری .

نمازو روزه هاتون قبول باشه ان شاالله .

بنده زبانم به شدت ضعیفه و واقعا دوست دارم زبان رو در حد عالی یاد بگیرم ولی متاسفانه کلاسهایی که رفتم اصلا مفید نبود.

به همین دلیل امروز بعد از تموم شدن امتحانات ترمم تصمیم گرفتم یه تغییر اساسی تو زندگیم ایجاد کنم و واقعا تصمیم دارم زبانم رو قوی کنم و شروع به گشتن تو اینترنت کردم و با سایت شما آشنا شدم.

entezar

۱ تیر ۱۳۹۵

سلام،

طاعاتتون قبول باشه.

من نتونستم پی دی افی رو که توقسمت 'زنجیره را نشکن' توی گوشیم دانلود کنم؛

وهمینطور خواستم اونجا این مشکلم رو قرار بدم ولی گزینه ای برای ارسال دیدگاه نداشتم که اینجا اومدم و ثبت کردم!؟

و مشکل دیگم این که برنامه زبانشناس من گزینه ای به عنوان تنظیمات نداره چون توقسمت 'نحوه استفاده' زبانشناسم، که مطالعه میکردم ایکون تنظیمات رو دیدم داره. مال من فقط یه آیکون پاکت هست که صندوق دریافت میشه.؟!

(تبلت بنده هم GLX هست اندروید)

خیلی ممنون میشم از راهنماییتون.

حسین

۲ تیر ۱۳۹۵

یکبار این لینک رو بزنین ببینین باز میشه:

تقویم

در رابطه با منوی تنظیمان، راهنمای زیر رو بخونین:

راهنما : منوی من کجاست؟

نگار

۳۰ خرداد ۱۳۹۵

سلام.

ممنون آقای ناصری بابت سایت بسیار عالیتون.

من واقعا دغدغه یادگیری زبان داشتم.چند ترم هم کلاس رفتم ولی متاسفانه بهره چندانی از کلاسها نبردم و تصمیم گرفتم خودم شروع به یادگیری کنم ولی نمی دونستم از کجا و چه جوری شروع کنم تا اینکه سایت شما رو دیدم. انشالله با راهنماییهای شما و مطالب خوب سایتتون بتونم موفق بشم.

امیدوارم که همیشه موفق و سلامت باشید.

یارمیا

۲۹ خرداد ۱۳۹۵

سلام آقای ناصری عزیز

با تشکر از زحمات جنابعالی .بنده شرکت واردات وصادرات دارم که جهت انجام امور بازرگانی با سایر شرکتهای خارجی دچار مشکلات زیادی هستم.تا حالا که موفق به یادگیری زبان به روش فقط مکالمه که نیاز من است نشده ام.

با سرچ تو اینترانت نرم افزار شما رو دانلود کردم به امید بهبودی زبان انگلیسی.

البته تا حالا خیلی سعی کردم برای یادگیری ولی موفق نشدم.

حسین

۳۰ خرداد ۱۳۹۵

سلام دوست گرامی

نرم افزار زبانشناس قطعا به دردتون میخوره و با نرم افزار های دیگه خیلی فرق داره.

شما فعلا دروس داستان های واقعی و انگلیسی قدرت رو با تکنیک هایی که در ایمیل های بعدی براتون میفرستیم پیش برین

در نهایت بعد از اینکه کمی پیشرفت داشتین، پکیج مکالمات تجاری رو هم شروع کنین به خوندن. برای بیزنستون حتما به درد میخوره.

صفر

۲۸ خرداد ۱۳۹۵

سلام.من 30 سال دارم.ليسانس برقم.وبراي پيدا كردن كار بهتر تنها مشكلم زبانه.و در 10سال اخير حداقل 6 يا7 بار كلاس زبان رفتم ودر ترم 2 ولش كردم. و الان تصميم گرفتم كه باز برم كلاس زبان و ميترسم از اينكه باز بعد از يكي دو ترم انگيزمو از دست بدم و ولش كنم.و ميخوام بحدي برسم كه بتونم انگليسي صحبت كنم و بفهمم ودفترچه هاي دستگاهها رو بخونم چون فني ام ولازم دارم.لطفا كمكم كنيد.

حسین

۲۹ خرداد ۱۳۹۵

سلام

شما از لینک زیر اپلیکیشن زبانشناس رو برای گوشی موبایلتون (اندروید) نصب بفرمایید، توضیحات برنامه در ایمیل های آتی بعد از نصب براتون ارسال میشه

ممنون

دانلود اپلیکیشن

الهه

۲۲ خرداد ۱۳۹۵

عرض سلام و احترام دارم خدمت شما

من از سال های ابتدایی همیشه در زمینه درس و کسب رتبه های خوب موفق بودم وچون در مدرسه ای درس می خواندم که به آموزش زبان توجه می شد من هم از سطح زبان خوبی (در حد کتب درسی مدارس)برخوردار بودم تا اینکه من درگیر دانشگاه و اشتغال به کار شدم و با گذر زمان هر چه آموخته بودم فراموش کردم .

الان هم مدت 3 ساله که مرتبا چند ترم کلاس زبان رفتم ولی نتیجه ای که می خواستم نگرفتم , کتاب های مختلف خریداری کردم و بعد از مدتی آن ها را هم رها کردم .

تا اینکه چند روز پیش به ذهنم رسید در اینترنت سرچ کنم شاید راهی برای حفظ لغات زبان وجود داشته باشد که با سایت جامع و خوب شما آشنا شدم .

من پشتکار بسیار خوبی دارم وفقط نیاز دارم یه برنامه ی خوب داشته باشم .

در ضمن سطح همه ی مهارت هام به شدت افت کرده و شاید الان در سطح مبتدی باشم .هدف من مسلط شدن بر زبان انگلیسی است جوری که بتونم به راحتی صحبت کنم و هر فیلم یا موزیکی را متوجه بشم .در آینده هم می خواهم یک مدرک زبان بگیرم (آیلتس, تافل و...)چون برای رزومه ی کاریم نیاز دارم .

ممنون می شم راهنمایی ام کنید که پله پله بتونم به سطح مورد نظرم برسم .اصلا آیا با خواندن به روش خود آموز می توان به سطوح بالا رسید یا الزاما نیاز به معلم و کلاس دارد؟

من شدیدا در حفظ کردن لغات مشکل دارم تنها در صورتی که در جمله یا کاربردی یاد بگیرم معانی در ذهنم می ماند .

حسین

۲۳ خرداد ۱۳۹۵

سلام

خوشحالم که با شما آشنا شدم.

اول از همه لطفا بفرمایید که آیا گوشی اندرویدی دارین یا خیر؟ اگر گوشی اندرویدی دارین توصیه ی اکید بنده این هست که نرم افزار زبانشناس رو دانلود بفرمایین و کار رو با این نرم افزار شروع کنین. توصیه های لازم درباره ی نحوه ی کار با این نرم افزار هم براتون ارسال میشه.

در کل در رابطه با سوالی که درباره ی لغت پرسیدین بایستی بگم که اتفاقا بهترین روش یادگیری لغت اینه که به صورت کاربردی و در جملات و داستان ها یاد گرفته بشه. نه اینکه به صورت طوطی وار حفظ بشه. حفظ شدن طوطی وار لغت برای استفاده در مکالمه و شرایط واقعی که شما دنبالش هستین به درد نمیخوره.

برای همین بنده در کل یادگیری زبان انگلیسی رو با خوندن داستان ها به شما پیشنهاد میکنم.

نمیدونم آیا بخش داستان های وبسایت زبانشناس رو دیدین یا خیر؟ با توجه به پیشینه ای که از سطح زبانتون فرمودین و مشکلاتی که دارین به نظرم خوندن مگا داستان های زبانشناس برای شما خیلی مناسب باشه. در هر درس هم راهنمای قدم به قدم یادگیری اون درس برای شما نوشته شده.

البته تمامی این داستان ها در اپلیکیشن اندرویدی زبانشناس، با امکانات خیلی بیشتری هست. برای همین اگه گوشی اندروید دارین میتونین این داستان ها رو از داخل گوشیتون هم دانلود و مطالعه بفرمایین.

منتظر پیغامتون میمونم

ممنون

الهه

۲۴ خرداد ۱۳۹۵

سلام خیلی ممنون از توجهتون

بله من گوشی اندروید دارم و سعی می کنم زودتر این نرم افزار رو دانلود کنم .بخش های مختلف سایتتون رو دیدم و این طور که من متوجه شدم ظاهرا تا حالا ما راه رو اشتباه رفتیم که همیشه نصفه و نیمه رها کردیم چون من تا به حال خیلی کم وقت صرف خواندن کتاب داستان و فیلم و...کردم .امیدورم که اینبار جواب بگیرم .بازم ازتون ممنونم .من نرم افزار رو دانلود می کنم و بعد مجددا برای گرفتن برنامه ام مزاحمتون می شم .من شاغل هستم ولی می تونم در روز 2 ساعت وقت برای زبان بزارم .پس دیگه لغت حفظ کردن به شیوه ی قدیم رو بزارم کنار ؟

حسین

۲۵ خرداد ۱۳۹۵

سلام

بله صد در صد بذارین کنار. اون راه های قدیمی که مطمئن باشین جواب نمیده.

نرم افزار رو نصب فرمودین دوباره اگه سوالی داشتین به بنده پیغام بدین

ممنون

زهره

۲۱ خرداد ۱۳۹۵

با سلام

من چون وقت زیادی بابت کلاس گذاشتم و میدونم نمیخونم درس های کلاس رو و از اونجایی که باید زبان رو یاد بگیرم میخوام از امروز شروع کنم به یاد گیری خودخوان ...تو اینترنت سرچ کردم و با سایت شما اشنا شدم ، از شما کمک میخوام تا راهتماییم کنین از کجا و با چه کتاب و محصولی شروع کنم ؟ واقعا سر درگم شدم

ممنون

اریا

۲۱ خرداد ۱۳۹۵

سلاو خسته نباشید من حدود یک سال و نیم پیش امتحان آیلتس دادم جنرال و اورال شدم 7.5 واقعیت احساس میکنم از اون موقع پیشرفتی نمی کنم خواستم ببینم واقعن برای من روش های سایه و دیدن فیلم میتونه کمک باشه من دنبال نمره 9 هستم آیا واقعن شدنی این نمره؟

حسین

۲۲ خرداد ۱۳۹۵

سلام

بله استفاده از تکنیک سایه و استراتژی های عنوان شده در نوشته ی پنج استراتژی میتونه خیلی کمکتون کنه.

در رابطه با فیلم بایستی بگم که به فیلم بایستی به عنوان یک روش تفننی و fun نگاه بشه نه روش یادگیری اصلی. اگر واقعا دنبال روش مناسبی میگردین پکیج های 'داستان های واقعی'، 'مگا داستان'، 'انگلیسی قدرت' و 'انگلیسی مهارت' از نرم افزار زبانشناس رو بخونین.

ممنون

لیلا

۱۵ خرداد ۱۳۹۵

برنامه تون عالیه و یه بخشی از مشکلات منو کم کرده.

اما راستش من یه سری کتاب دارم واسه هرکدوم از مهارت های زبان.

اما سردرگمم که چطوری شروع کنم به خوندن و شیوه ی خوندن هر قسمتش رو.

اگه میتونید کمکم کنید،مشکلم رو کامل شرح بدم؟

حسین

۱۶ خرداد ۱۳۹۵

سلام

بله بفرمایید من دوست دارم مشکلات دیگران رو حل کنم :)

لیلا

۱۷ خرداد ۱۳۹۵

اول منابعی که دارم رو معرفی میکنم.

مکالمه و اسپیکینگ:مجموعه کتب top notch بهمراه سی دی اینها بیشتر واسه مکالمه و اسپیکینگ هستن اما یه بخشای کوچکی از دیگر مهارت های زبان رو هم دارند.

لیسنینگ:مجموعه کتب tactics for listening بهمراه سی دی و کتاب تست اش.اینها هم واسه لیسنینگ و مهارت گوش دادن هست.واسه بهتر شدن تلفظ و لهجه و...

ریدینگ:مجموعه کتب select readings بهمراه سی دی صوتی خواندن متن ها.اینها هم واسه مهارت خواندن و ریدینگ هستش.

گرامر و دستور زبان:مجموعه کتب oxford practice grammar بهمراه سی دی.اینها هم مجموعه کتبی هستند واسه آموزش گرامر که در حد دبیرستان و یکم بیشتر از اون هستند.(تنها این مجموعه را فعلا ندارم چون قصد تهیه ی گرامر دبیرستان را دارم.البته بعدا این مجموعه نیز در برنامه ام قرار خواهد گرفت.)

لغت و واژگان:مجموعه کتب oxford word skills بهمراه سی دی و فلش کارت ۵۰۴،که اینها هم واسه گسترش دادن دایره ی واژگان و لغت هستش.

فیلم های آموزشی برای بهبود تلفظ و...:مجموعه extra. مجموعه english today. فیلم بینوایان و هوگو و ارباب حلقه ها. و مجموعه top notch tv.

اگه شما منابع خوب دیگه ای میشناسید که خیلی بدردم میخوره میتونید بهم معرفی کنید تا به منابعم اضافه کنم.

لیلا

۱۸ خرداد ۱۳۹۵

حالا میرم سراغ مشکلم...

درواقع اول از همه نمیدونم که این منابعی که دارم رو به چه ترتیبی بخونم،ینی اول مکالمه یا لیسنینگ یا ریدینگ یا هرچی،بعدش چی؟ینی کلا ترتیبش رو نمیدونم؟

دوم اینکه مکالمات شیوه خاصی داره خوندنش؟لیسنینگ چی؟ریدینگ چی؟رایتینگ؟لغات و واژگان؟گرامر؟

راستش من الان نمیدونم چجوری باید شروع کنم؟نمیتونم اصلا شروع کنم،همش با خودم میگم نکنه خوندنم آخرش بی ثمر باشه،نکنه یه وقت نتونم یا... . به جز اینا مشکل من اینه که نمیدونم چطوری باید بخونم؟

اگه بتونید کمکم کنید واقعا ممنون تون میشم،اگه بتونید راهنماییم کنید تو این زمینه واقعا کمک بزرگی بهم کردید.

لیلا

۱۹ خرداد ۱۳۹۵

من منتظر پیامتونم،هرچقدم طول کشید اشکال نداره،فقط بتونه سردرگمی منو رفع کنه کافیه.

من منتظر خواهم موند.

حسین

۲۰ خرداد ۱۳۹۵

سلام مجدد.

شما به جای اینکه به دنبال اضافه کردن منابع فعلیتون باشین، به نظرم بایستی به شدت ازشون کم کنین. چون ازدیاد منابع خودش تاثیر منفی داره. پیشنهاد اکید میکنم که کتاب های لغت و گرامرو کنار بذارین چون زیاد تاثیری نداره. سه تا مجموعه ای که برای ریدینگ، لیسنینگ و اسپیکینگ نام بردین هر سه ظاهرا مناسب هستن. از بین این سه تا فکر کنم select reading از همه بهتر باشه. در کل من با منابعی که متشکل از داستان باشه و فایل صوتی هم داشته باشه موافقم چون میتونین استراتژی های تقویت مکالمه، علی الخصوص تکنیک سایه رو روش پیاده سازی بفرمایین و تقریبا هر سه مهارت رو با هم پیش ببرین.

بنابراین جواب سوال اول و دومتون این میشه که دو تا پست بالا رو روی منابعی که نوشتید، یا منابعی که ما تو اپلیکیشن ارائه دادیم پیاده سازی بفرمایین تقریبا میشه گفت تمامی مهارت ها (رایتینگ در حد خیلی کمتر چون کلا رایتینگ بحثش جداست) بهبود پیدا میکنن. بحث واژگان و گرامر توی اپلیکیشن ما به طور جدیدی پیش میره . واژگان رو که با انتخابشون و هایلایت کردنشون و اضافه کردنشون به جعبه لایتنر تعاملی زبانشناس به خوبی یاد میگیرین. گرامرهارو هم با سوال و جواب ها و درسنامه های اختصاصی که تو پکیج هایی مثل داستان واقعی، مگاداستان، و انگلیسی قدرت هست میتونین به خوبی یاد بگیرین.

اینکه گفتین نمیدونین چجوری شروع کنین همونطور که گفتم به خاطر تعدد بیش از حد منابعی هست که انتخاب کردین. هر چی کمتر، مختصرتر و مفیدتر، بهتر. شما اگه یک منبع رو ده بار بخونین بهتر از اینه که ده منبعو یکبار بخونین یا اصلا نخونین. مطمعن باشین چیز زیادی رو هم از دست نمیدین.

باز اگه سوالی داشتین در خدمتیم.

لیلا

۲۱ خرداد ۱۳۹۵

مرسی.واقعا حرفاتون بهم هم روحیه داد و هم از سردرگمی ام کم کرد،راست میگید فک کنم حق با شماست،منابعم زیادی زیادن.

بالاخره هرچی باشه شما تجربه دارید.باشه همین کاری که گفتید رو میکنم،بعد از سه ماه ببینم پیشرفت داشتم یانه،حتما گزارشش رو بهتون میدم.

مطمعنم موفق میشم.

نیلوفر

۱۵ خرداد ۱۳۹۵

سلام و سپاس از شما بابت توضیحات خوبتون.

راستش بنده ترم آخر (ترم ۸) رشته مترجمی زبان هستم ولی متاسفانه اسپیکینگم واقعا ضعیف هستش که البته هم بخاطر دایره لغات پایین ذهنمه و هم اینکه خجالتی هستم، خیلی واسم مهمه که بتونم اسپیکینگم رو تا اونجایی که ممکنه قوی کنم.. چندین بار به عنوان پروژه ی کلاسی لکچرهایی به انگلیسی ارائه دادم اما بیشتر مطالب رو حفظ میکردم ولی با اینکه شاگرد زرنگ محسوب میشم تو قسمت اسپیکینگ واقعا میلنگم

اگه تو این زمینه پیشنهادی برای من دارید یا کمکی از دستتون برمیاد ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.

ممنون از زحماتتون

حسین

۱۶ خرداد ۱۳۹۵

سلام

متاسفانه افراد زیادی مثل شما که مترجمی زبان خوندن به بنده مراجعه میکنن و بنده واقعا متاسفم که دانشگاه هایی که رشته ی مترجمی ارائه میدن واقعا چکار میکنن که خیلی از دانشجوهای زرنگی مثل شما در مکالمه مشکل دارن.

به هر حال راه حل مشکل مکالمه رو بنده به طور مفصل توی نوشته هام توضیح دادم. به عنوان مثال نوشته های زیر رو مطالعه بفرمایین:

1- پنج استراتژی برای تقویت مکالمه زبان انگلیسی

2- تکنیک سایه برای تقویت لسنینگ و مکالمه. البته تکنیک سایه از استراتژی های گفته شده توی نوشته ی اول محسوب میشه که به دلیل اهمیت موضوع به طور مفصل در این نوشته توضیح دادم.

علاوه یر این استراتژی ها شما بایستی داستان هایی رو مطالعه بفرمایین که شامل سوال و جواب هستن. یعنی سوالی از داستان پرسیده میشه و شما به انگلیسی جواب میدین. این داستان ها برای تقویت مکالمه بسیار عالی و تضمینی هستن که پکیج های زیر در نرم افزار زبانشناس شامل همچین داستان هایی هستن:

1- داستان های واقعی، 2- مگا داستان، 3- انگلیسی قدرت، 4- انگلیسی مهارت

پیشنهادم اینه فعلا از داستان های واقعی شروع بکنین و رفته رفته بقیه پکیج ها رو هم به برنامتون اضافه بفرمایین.

مهدی

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

سلام

ضمن تشکر از مطالبتون میخواستم بگم خیلی دوست دارم زبان انگلیسی بین المللی رو یاد بگیرم امایاد گرفتنش خیلی برام سخته ونمیدونم از کجا شروع کنم از کتاب دوره راهنمایی یا دبیرستان یعنی حتی دوره اول و بلد نیستم .راستش تو بازی های آنلاین مثل کلش زبانش رو اینگلیسی میکنم تا توچت اون بازی چیزی یاد بگیرم اما فقط سلام کردن و یاد گرفتم نظر شما چیه از کجا شروع کنم کتاب یا صحبت با دیگران

با تشکر

مهرناز

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

با سلام

ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شما استاد گرامی لازم به عرض برسونم مشکلات من در یادگیری زبان دقیقا همان هایی است که شما فرمودید بدتر از همه من فارغ تحصیل مترجمی زبان انگلیسی هستم در مقاطع ابتدایی مدرس زبان انگلیسی هستم ولی هیچ وقت از خودم راضی نبودم و از همه مهم تر سعی من بر این است که یادگیری رو برای شاگردانم راحت تر کنم من عاشق این حرفه هستم و دوست دارم در این زمینه بیشرفت کنم سایت شما رو اتفاقی بیدا کردم ولی بی تعارف در میان تمام سایت های مشابه این سایت بی نظیر است ممنون می شم در این راه از شما کمک بگیرم.

با تشکر

حسین

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵

درود بر شما

خیلی ممنون از نظر لطفی که نسبت به وبسایت بنده دارید. هر کمکی از دست بنده بر بیاید برای شما انجام میدهم. اما بایستی مشکلات و اهدافتان را دقیقتر بیان بفرمایید.

اگر در بحث مکالمه و درک مطلب مشکل دارید پیشنهاد میکنم که از اپلیکیشن زبانشناس استفاده کنید و پکیج داستان های واقعی را استفاده نمایید.

اگر گوشی اندرویدی ندارید، میتوانید سری به بخش داستان های بلند انگلیسی، و داستان های واقعی انگلیسی بزنید و از مطالبی که به رایگان قرار داده شده استفاده بفرمایید.

نحوه ی خواندن مطالب توضیح داده شده است.

الهه

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

سلام وقتتون بخیر...من تقریبا یکساله دارم کلاس زبان میرم مجموعه آموزشی top notch روکارمیکنم نسبت به قبل انگلیسیم بهترشده...گرامر و تقریباخوب بلدم مشکل اصلیم speaking هستش خیلییی کم میتونم انگلیسی صحبت کنم..ممنون میشم راهنماییم کنید....باتشکر

حسین

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

سلام

مشکل اصلی افرادی که کلاس آموزشی میرن همین مکالمه (speaking) هست. برای تقویت مکالمه دو تا پست خیلی خوب نوشتیم. یکی در رابطه با استفاده از تکنیک سایه، و دیگری پنج استراتژی برای تقویت مکالمه هست که برای مکالمتون خیلی میتونه خوب باشه.

برای اینکه این استراتژی ها رو روی منبع آموزشی خاصی پیاده سازی کنین، پیشنهادم اینه از داستانهای بلند انگلیسی وبسایت زبانشناس به عنوان شروع استفاده کنین. این داستان ها رو اگه تا آخر بخونین، متوجه میشین که به همراه خودشون درسنامه هایی برای تقویت مکالمه دارن.

از طرف دیگه، اگه گوشی اندرویدی دارین، خوندن پکیج داستان های واقعی رو تو نرم افزار زبانشناس به شما توصیه میکنم.

گل خانم

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

سلام ممنون از توجهتون من خوشحالم که انسانهای خوبی مثل شما هستن بی تعارف عرض میکنم

منم مثل همه دوستان متاسفانه هم بدلیل روشهای ضعیف و هم اراده کم برا ادامه هنوز به جایی که دلم بخاد نرسیدم

.

اقای ناصری من ازمون دکتری میخام بدم

میدونم فرمودین شما برا کنکورا موافق نیستین

ولی من از 504 و لغات تافل شروع کردم

الانم به سایت شما واقعا علاقه مند شدم

نمیدونم دلم میخاد هم مکالمم هم کلا دایره لغاتم عالی بشه

خیلی از بزرگواریتون ممنونم

حسین

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

سلام دوست گرامی.

آزمون دکتری دادن با انگلیسی یاد گرفتن منافاتی نداره.

نرم افزار زبانشناس طوری طراحی شده که هم مکالمتون قوی بشه و هم دایره ی لغاتتون به سرعت افزایش پیدا کنه.

پیشنهاد میکنم که حتما این نرم افزار رو از کافه بازار دانود کنین و با بسته ی داستان های واقعی شروع کنین.

این بسته هم دایره ی لغاتتون رو بالا میبره، هم مکالمتونو قوی میکنه، و هم گرامر رو به طور ناخودآگاه به شما یاد میده

یعنی با یک تیر سه نشون

امیدوارم که از این بسته ی آموزشی خوشتون بیاد و انگلیسی رو با لذت خیلی بیشتری یاد بگیرین

گل خانم

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

با سلام و احترام؛ آقای ناصری بزرگوار

امیدوارم روز بهاری خوبی داشت باشید.اقای ناصری ببخشید باز مزاحم میشم.

ضمن اینکه میخاستم موفقیتتونو در ازمون تافل تبریک بگم البته که موفقیت شما با ما قابل مقایسه نیست.

خاستم بنده رو هم راهنمایی بفرمایید حتی اگه مشکل باشه میخام این سدو بشکنم.در واقع به یه مدرک زبان نیاز دارم هم به د لیل

علاقه واقعی خودم و در واقع امتیازی که در ازمون دکترا داره.ایمیلتونو دوباره خوندم و خاستم خاهش کنم شما نمونه کسی هستین که

خودش با زحمت و ارداده این راهو رفته.میخام تمام زحمتهایی رو که کشیدید بفرمایید تا من هم واقعا امتحان کنم اینبار با جدیت.ممنونم انشالله به دوستان هم

سایتتونو معرفی میکنم چون کار خوب خودش معرف و مبلغه خودشه نیازی به تاکید نیست.بازم از توجهو بزرگواریتون ممنونم.

بی نهایت ممنونم.با ارزوی سربلندی و سرافرازی برای شما.

حسین

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

سلام مجدد

ممنونم از لطفتون

من خودم هم اول مشکلاتی مثل شما داشتم ولی در نهایت با خوندن داستان ها و مطالب جالب دیگه در نهایت خودم رو به حدی که میخواستم رسوندم. و ایده ی این سایت هم از همین جا رقم خورد که راه خیلی بهتر و معقولانه تری برای یادگیری زبان هست.

در واقع بنده تمام روشهایی که در نهایت به منطقی بودنشون پی بردم رو در نرم افزار زبانشناس پیاده سازی کردم

اولا این نرم افزار شامل منابع مختلفی برای زبان آموزا هست که تقریبا میشه گفت نیازشون رو از هر چیز دیگه ای برطرف میکنه

به نظر خودم افزایش دایره ی لغات یکی از مهمترین پارامترهای تسلط هست. اما افزایش دایره ی لغات بایستی از طریق خوندن و درک مطلب انجام بشه. نه از طریق حفظ کردن. بنابراین ما یه سیستم خیلی ابتکاری برای افزایش دایره ی لغات شما در نرم افزار زبانشناس قرار دادیم. به این صورت که هر لغتی که نمیدونین رو انتخاب میکنین و اون لغت همه جا و در هر درس دیگه ای برای شما به صورت هایلایت نمایش داده میشه. این کار باعث میشه که در هین خوندن دروس، همیشه تمرکزتون بیشتر روی لغاتی باشه که بلد نیستین و دارین یاد میگیرین. این تکنیک با جعبه لایتنر تعاملی زبانشناس کاملا تکمیل میشه و دایره ی لغاتتون به سرعت افزایش چشمگیری پیدا میکنه.

دوما منابعی در نرم افزار زبانشناس انتخاب کردیم که به همراه تکنیک هایی که گفتیم، مثل تکنیک سایه و پنج استراتژی، مکالمتون رو به سرعت تقویت میکنه. این منابع از بهترین اساتید این حوزه گلچین شدن و خودم به شخصه تک تکشون رو انتخاب کردم که بهترین باشن.

از بهترین منابع که میتونین شروع کنین : داستان های واقعی، مگا داستان ها، انگلیسی قدرت، انگلیسی مهارت، و داستان های کوتاه هست.

این منابع، درسنامه هایی دارن که گرامر زبان انگلیسی رو به طور ناخودآگاه یاد میگیرین.

سوما، سیستم آمارگیری برنامه باعث میشه که همیشه از جزئیات پیشرفتتون آگاهی داشته باشین که این خودش انگیزتون رو بالا میبره.

برای خوندن هم پیشنهاد میکنم که در فضای باز درس بخونین. مثلا پارک، فضای سبز و .... که انرژی داشته باشین و خسته نشین.

امیدوارم که جوابم کافی بوده باشه

اما اگه باز سوالی داشتین در خدمتیم

ارادتمند

حسین

راحیل

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

با سلام و احترام؛

بنده هم تقریبا مثل اکثریت دوستان با اینکه ارشد رو هم پشت سر گذاشتم,مکالمه روان و فهم اسان زبان شده از ارزوهام.

به هر حال دیگه میخام این سدو بشکنم.فکر نکنم مطلبی باشه که نفرموده باشین حالا دیگه بسته ست به ارداه ما.

دعا برای همریگر رو فراموش نکنیم.ارزو میکنم همیشه سربلند و سلامتو سرافراز باشید

و از زحماتتون و پاسخ های صادقتون نهایت سپاسو تشکرو دارم.

hosein

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

درود . میخواستم بدونم واسه یادگیری لغات دیکشنری بخونم يا کتاب بخونم و معنی لغات رو بفهم یا رو شه دیگه ای اگه کمک کنید ممنون میشم

حسین

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

سلام

بایستی کتاب داستان بخونین.

محدثه

۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

سلام و خسته نباشید خدمت شما

هیچ وقت عادت ندارم تو مساعل مختلف شرکت کنم و برای اولین بار میخوام نظرمو بگم شاید بخاطر حسرت باشه یا شایدم بخاطر اینکه شما کاری کنید که بقیه بچه های سرزمینم مثل من سرنوشتی بدی نداشته باشن امیدوارم که به عنوان دوست به حرفام گوش بدین من هیج نیت بدی ندارم فقط برای پیشرفت کارتون وپیشرفت جوانایی مثل خودم نظر میدم

یه حرفی نظرمو جلب کرد وقتی ایمیلی که برام فرستادین رو میخوندم گفتین : ثانیا، رفتن به کلاس، اون هم تو شهر شلوغی مثل تهران، وقت و انرژی زیادی رو از من میگرفت. خلاصه به هر دری که میزدم به جایی نمیرسیدم.:

این حرف واقغا منو بهم ریخت چون من ارزوم بوده که کلاس برم امکانات داشتم شرایطشو داشتم که درس بخوندم ولی متاسفانه هیچ کدومشو نداشتم هیچی نه تنها من بلکه بچه های خیلی زیادی مثل من امکان نداشتن تو رشته مورده علاقشون شرکت کنن و به یه مهارتی برسن بعضی اوقات خیلی ناراحت میشم که چرا نباید این امکانات واسه افرادی مثل من باشه حالا به هر دلیلی مالی یا نبود کلاس یاوضیعت خانواده و جامعه .....

هنوزم برام ارزو هست خیلی چیزا

فقط ازتون یچیزی میخوام خواهش میکنم ازتون طوری اموزشو قرار بدین که همه بتونن استفاده کنن سعی کنید اموزش ها همیشه رایگان و کامل باشن

یه لحظه فک کنید یه نفر فقط از روی سایته شما قراره همه چیزو یاد بگیره این سوالو از خودتون بپرسید ایا میتونه؟؟ این جوابتون میگه که ایا موفق هستید تو این کار یا نه

بازم بخاطر تمام تلاشاتون و این که وقت گذاشتین و ایمیلمو خوندین ممنونم امیدوارم یه روز هیچ سدی جلوی یادگیری نباشه

حسین

۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

سلام

خيلي ممنون از نظري كه دادين

من خودم هم خيلي دوست دارم كه همه يا بخش اعظمي از آموزش به صورت رايگان باشه

در سايت همونطور كه ميبينين مطالب آموزشي رايگان خيلي زيادي قرار داده شده، شايد بتونم بگم سايت بالاي نود درصد رايگان هست

معمولا در اين جور شرايط وبسايت هاي خارجي از طريق چيزي مثل هديه پول در ميارن اسمش هم donate هست كه خيلي جاها باب شده

اما اين موضوع در ايران هنوز باب نشده براي همين براي ادامه فعاليت هامون بايستي موارد پولي هم قرار بديم.

اميدوارم روزي برسه فرهنگ هديه و donate كردن باب بشه تا آموزش رايگان و در دسترس همه باشه

ارش

۳۱ فروردین ۱۳۹۵

سلام نظرتون درباره متد ری الس (تکنیکی که تو کرمانشاه برای یادگیری زبان اختراع شد)چیه واقعا همچون چیزی می تونه صحت داشته باشه ؟

حسین

۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

من چون اطلاعی در رابطه با این متد ندارم و سایتشون هم هیچ توضیحی در این رابطه نداده، هیچ نظری نمیتونم بدم. اما این موضوع بیشتر به ادعا میخوره تا واقعیت. اگر واقعا حرفی برای گفتن بود بایستی کتابها و مقالاتی علمی در این زمینه چاپ بشه و اجازه داده بشه دیگران این روش رو نقد کنن.

محمد

۲۹ فروردین ۱۳۹۵

سلام داداش با این جملت که گفتی: توصیه‌ی بنده به شما این است: شروعش کن! خیلی حال کردم یاد این حدیث از امام علی اقتادم.

إذا هِبتَ أمراً فَقَع فیهِ فإنَّ شِدَّةَ تَوَقّیهِ أعظَمُ مِمّا تَخافُ مِنهُ.

هرگاه از کاری ترسیدی خود را در آن بینداز زیرا ترس از آن کار بزرگتر از خود آن کار است.

نهج البلاغه(صبحی صالح) ص 501 ، ح 175

دمت گرم همین الان رفتم واسه شروع

حسین

۳۰ فروردین ۱۳۹۵

آفرین :)

سعید

۲۳ فروردین ۱۳۹۵

سلام سوالات زبان انگلیسی را میتوان در اینجا مطرح کرد و جواب گرفت ممنون از سایت خوبتون

جعفر

۱۶ فروردین ۱۳۹۵

سلام به شما دوست عزیزم

داستان یادگیری زبان انگلیسی شما بسیار جالبه. تقریبا شبیه زندگی من هستش. با این تفاوت که من بیست و پنج سال پیش شروع کردم و هر دفعه که شروع به یادگیری کردم به دلایلی آن را رها کردم.برای آخرین بار ده ماه پیش بصورت جدی شروع کردم و از هر روشی که وجود داشت, استفاده کردم. هر روشی مشکلات خودش را داشت و سرعت یادگیری من خیلی پایین بود. تا اینکه با روش شما آشنا شدم تقریبا سه هفته هست که از روش شما استفاده می کنم.باید اعتراف کنم که بسیار عالی است.امیدوارم این روش من را به اهدافم برسونه. بزرگترین هدف من تسلط به مکالمه و تدریس اون هستش. به هر حال از تمام زحماتی که می کشید ممنونم. آرزوی موفقیت و سلامتی براتون دارم.

راضيه

۱۴ فروردین ۱۳۹۵

با عرض سلام خدمت شما و تشکر ویژه بابت برنامه های خوب سایتتون؛یه سوالی که از حضورتون داشتم اینه که اگر امکانش هست یه برنامه جامع و طبقه بندی شده بهم بدید،من خیلی سعی کردم که زبان رو یاد بگیرم اما تا حالا موفق نشدم،و اینم بگم شرایط زبانم صفر صفره،اما حالا بعد از فارغ التحصیلی و شرایط ویژه ای که دارم باید هر چه زودتر زبان رو یاد بگیرم،ممنون میشم اگه کمکم کنید و منو از این سردرگمی نجات بدید.بازم نهایت سپاس گزاری رو دارم از برنامه های عالی شما....در پناه حق باشید.

حسین

۱۵ فروردین ۱۳۹۵

درود بر شما و با تشکر از لطفی که نسبت به وبسایت بنده دارین.

ابتدا برای شروع پیشنهاد میکنم که پست اخیر بنده رو در رابطه با رازهای یادگیری زبان بخونین. تو این پست در قسمت اول، دو تا راهکار برای ایجاد زمان برای یادگیری زبان انگلیسی دادم که کاملا موثر هست. راهکار اول ایجاد یک تقویم زنجیره ای برای خودتون هست که شما رو ملزم به خوندن زبان بکنه، و راهکار دوم تغییر عادت های غیرضروری فعلی به عادتهایی جهت یادگیری زبان هست که یادگیری زبان براتون به یک عادت تبدیل بشه.

این دو راهکار بسیار موثره و باعث میشه شما زمان مناسب رو برای یادگیری زبان انگلیسی بذارین. وقتی هم که زمان برای این کار قرار بدین، با استفاده از روش هایی که تو این وبسایت گفتیم، قطعا زبان انگلیسی رو یاد میگیرین.

اما اگه واقعا میخواین به صورت حرفه ای این کار رو ادامه بدین پیشنهاد میکنم که اپلیکیشن اندروید زبانشناس رو دانلود کنین و از پکیج انشاهای شاگردان EMMA شروع کنین و با توجه به روش هایی که داخل اپلیکیشن برای راهنمایی شما فرستاده میشه پیش برین. افرادی که در سطح شما بدین شکل شروع کردن در عرض دو سه ماه به سطوح متوسطه رسیدن و خیلی از این روش راضی بودن.

باز اگه سوالی داشتین در خدمتیم.

راضيه

۱۶ فروردین ۱۳۹۵

باسلام؛

ممنون از راهنمایی هایی که در اختیارم قرار دادید؛فقط یه سوال دیگه داشتم اینکه شما دوره های فشرده کلاس زبان رو پیشنهاد میکنید یا نه؟؟واینکه من تو دانلود اپلیکیشن شما مشکل دارم،لطفا اگه میشه اصلاحش کنید.سپاسگزارم از لطفتون.

حسین

۱۷ فروردین ۱۳۹۵

سلام

دوره های فشرده فقط برای زمانی خوبه که مثلا امتحان خیلی مهمی در آینده نزدیک داشته باشین و چاره ای نداشته باشین که از اینها استفاده کنین. مثل کنکور میمونه. اگه یه نفر هر چهار سال دبیرستان رو خوب خونده باشه، دیگه نیازی به کلاسهای فشرده نداره. اما اگه چهارسال هیچ کاری نکرده باشه و مثلا سه ماه دیگه بایستی کنکور بده، ممکنه این کلاسها بتونه به صورت دوپینگی یه کارایی برای طرف بکنه.

برای دانلود اپلیکیشن هم باید از یک گوشی اندرویدی استفاده کنین. با چی دانلود کردین؟